#Cabaran20Hari AKTIVITI DI PAGI RAYA

#Cabaran20Hari AKTIVITI DI PAGI RAYA

Assalamualaikum...
AKTIVITI DI PAGI RAYA merupakan tajuk untuk #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 untuk hari yang ke 16 cabaran..


Pagi raya aktiviti yang pertama di lakukan ialah mandi.. haha..gurau je..
Kebiasaan pagi raya, Solat sunat Raya merupakan aktiviti pertama di awal pagi.. 
Selepas solat di masjid.. balik rumah, perut mesti lapar.. Isi perut sikit.. hehe.. Lepas tu, keluarga aku akan ke rumah arwah nenek.. kita orang berkumpul beramai-ramai selepas itu, bermula aktiviti bersalam-salaman dan bermaaf-maafan... Lepas tu, semua akan menjamu selera.. 



#Cabaran20Hari
#kelabbloggerbenashaari
#bloggerborneo
#exchangefeedgroup
#bukansekadarblogger
#bukansembangkosong

Nukilan Reena
 Add Me Follow Me Follow Me
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Inani Hazwani
AUTHOR
Isnin, Julai 13, 2015 8:55:00 PTG delete

samalah kita pagi raa pun amcam tu jugak :)

Reply
avatar
Nina Mirza
AUTHOR
Selasa, Julai 14, 2015 3:46:00 PTG delete

Semua pun pass solat Raya memang rasa tak sabar nak makan kan....??/hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon