#Cabaran20Hari MEMORI RAYA 90AN ATAU ZAMAN KANAK-KANAK

#Cabaran20Hari MEMORI RAYA 90AN ATAU ZAMAN KANAK-KANAK

Assalamualaikum..
Tak terasa aku dah menyahut 16 #Cabaran20Hari Raya/Puasa 2015.. Cabaran ke 16 ini bertajuk MEMORI RAYA 20AN ATAU ZAMAN KANAK-KANAK

#Cabaran20Hari MEMORI RAYA 90AN ATAU ZAMAN KANAK-KANAK


Bagi seorang kanak-kanak hari raya sangat menyeronokkan.. Begitu juga aku.. Dapat duit raya merupakan sesuatu yang paling menyeronokkan anak-anak.. Hehe

#Cabaran20Hari MEMORI RAYA 90AN ATAU ZAMAN KANAK-KANAK

Stail beraya di Sarawak, tetamu akan di hidangkan dengan air gas / bikarbonet.. Cuba bayangkan kalau jalan 20 buah rumah, ke semua rumah hidangkan air bikarbonet untuk kanak-kanak..  Bila terlalu banyak dan bermacam-macam jenis air bikarbonet masuk ke dalam perut, mesti perut rasa tak selesa. Bila tak selesa pastinya akan... uwađekkkk.. Muntah.. Itulah memori raya aku zaman 90an iaitu zaman kanak-kanak aku..

#Cabaran20Hari
#kelabbloggerbenashaari
#bloggerborneo
#exchangefeedgroup
#bukansekadarblogger
#bukansembangkosong
Nukilan Reena
 Add Me Follow Me Follow Me
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
Jumaat, Julai 10, 2015 11:44:00 PTG delete

Sedapnye oren fanta...tu...
memang kelas giler kalau beraya ada oren fanta

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon