#Cabaran20Hari PENGALAMAN MAIN MERCUN

#Cabaran20Hari PENGALAMAN MAIN MERCUN

Assalamualaikum
Cabaran terakhir #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 bertajuk PENGALAM MAIN MERCUN


Mercun... Kali terakhir aku main mercun semasa sekolah menengah..
Dan anak perempuan biasanya jarang main mercun... 
Lebih suka main bunga api daripada mercun..
Aku dulu tak berani main mercun dengan jari..
Bakar mercun dan baling jauh-jauh.. 
Aku penakut sikit tapi dalam takut tu ada juga mencuba baling mercun..
Dulu aku main mercun guna lidi..
Ambil lidi.. bahagian hujung lidi tu di letak mercun..
Lepas tu bakar mercun.. haha..
Lama dah tak main mercun dan bunga api kecil..
Sekarang ni tiap-tiap tahun malam raya akan kedengaran satu perumahan main bunga api dan mercun..
Sekarang ni aku tetap tak berani main mercun.. Kalau nak aku main sediakan lidi... hehe





ALHAMDULILLAH.. Cabaran ini sepatutnya tamat pada hari terakhir Ramadhan.. Tapi memandangkan kesibukkan menyediakan persiapan raya. Cabaran ini tertunda dan tidak dapat disiapkan mengikut tempoh yang di tetapkan.. Biar lambat dan berysaha menamat kan cabaran.. daripada lambat dan tak buat terus cabaran kan... 

SELAMAT HARI RAYA kepada pembaca REENA... Andai ada salah dan silap dalam penulisan harap di maafkan...
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon