Ais Krim Gula Apong Sukma Di Buka

Ais Krim Gula Apong Sukma Di Buka


Ais krim gula apong.. memang sedap..
Dari minggu lepas aku dah tengok signboard aiskrim ni tapi tak berkesempatan nak cari..
Dan akhirnya aku dapat juga membeli aiskrim gula apong ni..

AisKrim Gula Apong

Dihiasi dengan taburan kacang dan oreo serta air gula apong...
Ais krim gula apong ini banyak pemintaan..
Masa aku membeli, aku giliran yang ke 15..
Dalam masa yang singkat nombor giliran membeli sampai ke 30..
Boleh di beli dalam dua saiz kecil dan besar...
Saiz kecil berharga RM2 dan b]saiz besar RM5..

AisKrim Gula Apong

Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Amanda Suria
AUTHOR
Isnin, Ogos 10, 2015 12:56:00 PTG delete

nampak sedap dan menggiurkan...kat semenanjung ni ada ke erk?

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon