Kenapa Tudung Bawal Masih Di Sukai

Kenapa Tudung Bawal Masih Di Sukai




Kenapa tudung bawal masih di sukai oleh para gadis dan wanita..
Dan aku salah seorang yang masih menggunakan tudung bawal dari zaman sekolah sehungga sekarang..
Aku lebih suka kenakan tudung bawal semasa kerja atau kemana-mana sahaja..
Biarpun sekarang sudah terdapat banyak tudung segera di pasaran... bawal tetap menjadi pilihan aku...


Sebab tudung bawal masih di sukai..

  • Selasa di gunakan - di akui tudung bawak sangat senang di gunakan.. selesa, ringan dan sejuk

  • Menjimatkan masa - tidak sampai satu minit untuk memasang tudung bawal... Dan bagi wanita yang amat mementingkan masa, tusung bawal sangat sesuai khususnya selepas di buka selepas solat. 

  • Boleh dipelbagaikan gaya - tudung bawal kini boleh di gayakan dengan pelbagai fesyen... 

  •  Boleh di laraskan - labuh tudung bawal boleh di laraskan mengikut selesaan penggunanya... 

  • Pelbagai corak - terdapat pelbagai corak tudung bawal boleh di dapati sekarang. corak-corak itu telah menarik minat untuk membeli dan menggayakannya..

  • Kelihatan ayu - keayuan semakin terselah  

  • Sesuai dengan semua bentuk wajah muka - tudung bawal sangat sesuai dengan semua bentuk wajah sama ada, bujur, bulat atau sebagainya..

  • Awet muda - di akui memakai bawal akan merasa awet muda dan kelihatan lebih muda dari usia...


Previous
Next Post »

9 Komen

Write Komen
Selasa, Ogos 04, 2015 11:40:00 PG delete

tudung bawal ni senang nak pakai..memg dr zaman sekolah..memang tak luput dek zaman.. tak pernah lagi dengar org kata , bawal tak trending.. hehe..ramai je yg masih pakai..sampai harini

Reply
avatar
Sue Izza
AUTHOR
Selasa, Ogos 04, 2015 11:42:00 PG delete

walau pakai tudung lain,tetap nak jugak tudung bawal

Reply
avatar
Selasa, Ogos 04, 2015 12:35:00 PTG delete

btoi.. xkn luput.. mcm baju kurung gak..

Reply
avatar
Azlinda Azman
AUTHOR
Selasa, Ogos 04, 2015 2:39:00 PTG delete

masih pakai lagi tudung bawal..tudung zaman belaja rpun masih ada hehehe

Reply
avatar
Selasa, Ogos 04, 2015 9:00:00 PTG delete

ena suka tudung bawal sebab senang nak dibentuk.. hehe

Reply
avatar
Selasa, Ogos 04, 2015 9:27:00 PTG delete

pakai tudung bawal tetap nampak glamer.. hehehee


Reply
avatar
Selasa, Ogos 04, 2015 9:27:00 PTG delete

pakai tudung bawal tetap nampak glamer.. hehehee


Reply
avatar
Selasa, Ogos 04, 2015 9:27:00 PTG delete

pakai tudung bawal tetap nampak glamer.. hehehee


Reply
avatar
Rabu, Ogos 05, 2015 1:13:00 PTG delete

memang pun, dari zaman remaja sampai dah anak 2 pun pakai lagi tudung bawal.

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon