Usah Menjadi Tolol Dengan Membayar Tol

Usah Menjadi Tolol Dengan Membayar Tol


Janji yang hampiri ditepati oleh Ketua Menteri Sarawak Adenan Satem...
Iaitu MENGHAPUSKAN KUTIPAN TOL DI SARAWAK..
Insya Allah Hujung Tahun ni bayaran tol di satu-satunya tol di Sarawak akan di hapuskan..
Sebab apa aku tulis 'hampir di tepati' sebabnya selagi belum terlaksana itu belum ditepati..
Dan apabila telah terlaksana, itu baru di panggil DITEPATI..
Berita ini di sambut dengan senyuman oleh penduduk Sarawak.


"Bak kata Adenan, kita tidak mahu ada tol, kerana perkataan tol kalau tambah OL di hujungnya akan menjadi perkataan TOLOL, jadi kita tidak mahu menjadi TOLOL dan ini (penghapusan kutipan tol) adalah apa yang kita hendak berikan kepada rakyat sejak beliau menjadi Ketua Menteri"

Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
Shark Kay
AUTHOR
Jumaat, Ogos 07, 2015 2:20:00 PTG delete

etapi atau capati..
kita tunggu hujung tahun apa jadi.
hrap2 tepati ler.

Reply
avatar
qaseh dalia
AUTHOR
Jumaat, Ogos 07, 2015 2:22:00 PTG delete

harap2 tak jd lah tolol tu huhu

Reply
avatar
Mira Adzlia
AUTHOR
Jumaat, Ogos 07, 2015 3:21:00 PTG delete

kan best klu tol kt sngor & kl pun hapus jugak..huhu

Reply
avatar
Sabtu, Ogos 08, 2015 8:27:00 PG delete

semoga janji tu ditepati bukan dicapati

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon