Cucian Percuma Hari Malaysia

Cucian Percuma Hari Malaysia


Cucian Percuma Hari Malaysia

Assalamualaikum.... Selamat pagi...
Selamat Hari Malaysia....
Fuhhhhh... Pagi ni, nak ke kedai dobi, 
ada cucian percuma... Ingatkan tak ramai orang.. 
Rupanya.... banyak mak mak gigih ke kedai dobi pagi-pagi ni..
Semua fokus nak cucian percuma...
Kalau datang lewat, takut makin banyak pula yang datang ke dobi... 
Hehehe... Kalau dengar PERCUMA, mesti ramai yang tertarik dan tergoda.. 
Termasuk aku pun tergoda.. 
Dengarnya 19 September nanti ada cucian percuma juga.. Hehehe
Rasanya korang dapat tangkap apa yang ada dalam fikiran aku kan..

JUM KUMPUL PAKAIAN KOTOR.. 

SELAMAT HARI MALAYSIA...

p/s ; hanya cucian je yang percuma.. Kalau nak kering sediakan 5 token untuk 25minit.. (RM1 untuk 1 token)
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon