Lipgloss Yang Comel

Lipgloss Yang Comel



Comel ke tak comel...
Kalau korang cakap tak comel memang korang tak pandai menilai.. hahaha
Perempuan ni memang suka sesuatu nampak comel, yang cantik, yang indah..
Mesti cepat terpikat.. Hehehehe...
Sebelum beli lipgloss yang comel ni,
Hati akau berbelah bahagi.. Nak beli ke tak...
Tangan aku pegang lepas, pegang lepas je lipgloss ni..
Dan akhirnya aku pegang dan beli..
Harga pun murah je, tak sampai RM10...
Aku ni jenis wanita yang tak berasa suka nak bermekap... 
Gincu dan lipgloss je penyeri wajah aku..
Supaya orang tak cakap muka aku macam hantu sebab pucat macam mayat...


Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon