SK Gersik Bersemi Kasih Merimbun Budi

SK Gersik Bersemi Kasih Merimbun Budi




SK Gersik yang dulu di kenali sebagai SRK Gersik.
Tempat aku menuntut Ilmu,
Lepas ini tinggal kenangan je...
Tapak sekolah ni akan di tutup dan akan berpindah di lokasi baru pada tahun hadapan...
Semalam 16 September 2015, di adakan Program BERSEMI KASIH, MERIMBUN BUDi..
Program ini di adakan untuk menghimpun bekas-bekas pelajar dan bekas guru-guru dan yang pernah berkhidmat di SK Gersik...

SK Gersik lama ni akan berpindah ke tapak baru tak lama lagi...
Rindu keadaan tempat aku menuntut ilmu ni...
Sini la tempat aku belajar dan bermain...
Banyak kenangan dan memori kat sini...

SK GERSIK... dulu di kenali sebagai SRK GERSIK


Aku merupakan pelajar tahun 1993-1998... 

Tandatangan bekas-belas pelajar

Tempat yang paling aku takut di Sekolah.. Muka nurse garang dan serius sebab tu aku takut..

Buku Latihan...Rindunya.. Cetakan tak pernah berubah dari dulu...

Kawasan perhimpunan...

Tiang tempat bermain masa lapang dan waktu rehat...Kaki tangga tu tempat lepak masa rehat..

Tangga ni pun menjadi tumpuan pelajar semasa rehat...

Kawasan Kantin

Tandas yang tidak pernah di gunakan... Tandas Berhantu, gelaran dari pelajar..

Surau sekolah.. Dulu surau ni merupakan Tadika sekolah... Sini lah aku semasa berusia 6 tahun..


Keychain sebagai kenangan..

Gambar sebagai kenagan...

Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon