Apa Ada Dalam Wallet Anda? CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA

Apa Ada Dalam Wallet Anda? CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA



Apa Ada Dalam Wallet Anda?
Apa Ada Dalam Wallet Aku? Wallet Aku?
Wallet ada tapi aku tak guna... 
Sebab utama tak pakai, sebab tak de duit nak letak dalam tu... hahaha
Boleh pakai kan alasan aku tu...
Jadi aku guna beg kecil...
Asalnya beg tu aku nak letak duit syiling je...
Tapi bila rasa selesa guna... terus jadi wallet...


Comel tak beg duit aku... heheheh
Walaupun kecil.. Isi dalam beg boleh tahan juga...
Ada pendrive yang jarang di guna...
Reload coupon yang dah di pakai...
Resit barang-barang...
Duit syiling sebanyak RM4 bila di hitung...
Duit kertas RM15.. hahaha cukup untuk belanja..
Kad pengenalan, Lesen kereta, Card Bank...
Dan MEMBER CARD POPULAR.. aku giler baca novel...
Tu je harta karun yang ada dalam beg aku...

pssttt... nak bagi tahu novel yang jadi latar belakang tu best... berbaloi baca... hehehe karya Elee Mardiana. KALAU DAH JODOH..


#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
Aiezza Sue
AUTHOR
Sabtu, Oktober 03, 2015 3:50:00 PTG delete

biarpon kecil lagi comel..tapi macam-macam ada dalam tu, lain dari yang lain ni.heee

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon