Gadget Tercinta CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA

Gadget Tercinta CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA


Gadget Tercinta CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA

Cabaran7Hari InstaBlog EFGKBBA sampai ke penghujung..
Tajuk cabaran hari ketujuh ialah GADGET TERCINTA...
Gadget yang paling aku cinta dan sayang buat masa ini ialah handphone..
Handphone jenama SONY XPERIA M..
Tapi sekarang handphone tu masuk ICU...
Doa semoga handphone aku tu selamat dan dapat keluar ICU tak lama lagi...
Walaupun kecil dan murah.. aku sayang handphone ni...
Selagi boleh pakai, aku tak nak beli lain..
Kalau dah sampai ajal handphone ni, aku teringin nak beli tab..
Insya Allah... tab memang dah dalam wishlist aku..

Gadget Tercinta CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA


#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
Shark Kay
AUTHOR
Rabu, Oktober 07, 2015 2:37:00 PTG delete

stu penyiksaan tu kalau dah masuk wad.
biasanya mood nak pakai dh ilang kalau dh rosak.
hehe.
dh boleh dah tu cari pilihan lain ;p

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon