Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA



Cabaran InstaBlog masuk hari ke tiga...
Cabaran hari ke tiga bertajuk PERKARA YANG WAJIB BUAT SETIAP HARI...

Perkara yang wajib aku buat setiap hari... Selain makan, tidur dan solat ialah 
BACA NOVEL..
Setiap hari aku akan baca novel, novel dan novel...
Kemana saja aku pergi, aku akan sentiasa usung novel...
Kalau tak baca novel, aku rasa macam tak lengkap je hari aku...
Ni antara sebahagian koleksi novel-novel aku...
Ada yang aku baca banyak kali.. berulang kali aku baca...

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Sambil makan aku layan novel... Hari Raya pun aku tetap juga baca novel

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Sampai habis tisu sebab nangis-nangis baca novel.. Kucing pun aku paksa jadi model novel hahaha..

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Layan je novel selagi ada masa...

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Antara koleksi yang sangat aku sayangi..

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Hayati isi dan jalan cerita... jalan cerita yang positif... 

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Sambil makan baca novel..

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Terasa bagai di syurga dunia bila berapa di toko buku...

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Dan sekarang aku terjebat dengan CLASHS OF CLAN... jadi wajib setiap hari main coc..

Perkara Wajib Buat Setiap Hari CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA



#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi
Previous
Next Post »

6 Komen

Write Komen
Aiezza Sue
AUTHOR
Sabtu, Oktober 03, 2015 3:47:00 PTG delete

terkenang zaman solo, nikmatilah hari-harimu..:)

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
Sabtu, Oktober 03, 2015 11:37:00 PTG delete

woww..!! banyak nya koleksi novel Reen.. hehehehhee.. memang peminat setia ni.. ;)


p/s : nampak eskrem Magnum di situ.. hehheheee... :p

Reply
avatar
Ahmad Munir
AUTHOR
Ahad, Oktober 04, 2015 12:53:00 PG delete

sama la dulu terjebak ngan coc.. skrg dah tak dah.. bosan kot

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
Ahad, Oktober 04, 2015 1:30:00 PG delete

peminat novel tuu. lela jrg bace, tapi kalau dah bace jdi ketagih. better dont start. nnti smue benda x jalan

Reply
avatar
khaty aiman
AUTHOR
Isnin, Oktober 05, 2015 12:13:00 PTG delete

khaty dah tak sempat nak baca novel..padalah masa sekolah memang selalu sangat baca novel..

Jom terjah  PERKARA WAJIB BUAT SETIAP HARI | Cabaran7Hari

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon