Selfie Paling Comel CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA

Selfie Paling Comel CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA



1 September 2015 merupakan hari pertama CABARAN7HARI INSTABLOG EFGKBBA
Jum ramai-ramai kita join dan memeriahkan cabaran ni...
InsyaAllah kalau aku dan rakan-rakan EFGKBBA dapat sahut cabaran ni..
Korang pun pasti boleh...

CABARAN7HARI yang pertama SELFIE PALING COMEL

Comel... comel... comel....
Ok geledah geleri handphone dan geleri laptop...
Akhirnya jumpa gambar aku yang perasan comel...
Hahaha... ok dalam cabaran ni aku kena rasa aku paling comel...
Kalau tak comel pun kena rasa aku paling comel...
Kalau korang nampak aku comel... tu anugerah Allah SWT...
Alhamdulillah syukur di kurniakan kecomelan...




#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi
Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen
irra yyan
AUTHOR
Khamis, Oktober 01, 2015 7:37:00 PTG delete

Yumyumyum sedapnya makan apa tuuuu....

Reply
avatar
Khamis, Oktober 01, 2015 8:39:00 PTG delete

Macam sedap je tu...nak sikit...hihi...meh singgah sini Cabaran7Hari | Selfie Paling Comel

Reply
avatar
Ummul Azkee
AUTHOR
Khamis, Oktober 01, 2015 9:13:00 PTG delete

Gadis bertudung hijau... heehehehe..

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
AUTHOR
Jumaat, Oktober 02, 2015 12:06:00 PG delete

Alolololo mmg comel..tambah2 hijau gtuuu

Reply
avatar
Aiezza Sue
AUTHOR
Jumaat, Oktober 02, 2015 12:16:00 PG delete

makan pon comelsss:)...err, tak aci gambar orang ambikkan..kan ;D

Reply
avatar
Jumaat, Oktober 02, 2015 1:24:00 PG delete

comel.. lg tambah comel selfie sambil mamam, serius sporting !

Reply
avatar
Anizz Annisa
AUTHOR
Jumaat, Oktober 02, 2015 12:08:00 PTG delete

makan ape tu kak reen..nak sikittt..hihi...comelll

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon