Asia's First Kissing Lip Balm

Asia's First Kissing Lip Balm


Asia's First Kissing Lip Balm


Wahhhh... CiUM lip balm yang di buat khas untuk pasangan suami isteri... yang belum kawin cepat-cepat kawin kalau nak rasa kehangatan Ciuman sebenar....

Realitinya Reen pun belum kawin... jadi tak salah rasanya Reen mencuba dan menggunakan lips balm ni kan... kalau nak tunggu kawin, tak tahulah bila boleh pakai lip balm dari CiUM ni...

Bagi yang dah kawin iaitu pasangan suami isteri.. lip balm ini ada dua perisa, isteri pakai satu perisa dan suami pakai satu lagi perisa dan nak tahu keistimewaannya, CiUM lah pasangan anda...

Jadi... bagi yang belum kawin macam Reen, jangan lah memandai-mandai cari pasangan nak cuba.. korang cubalah kat bibir sendiri kedua-dua lip balm tu...

Terdapat 4 gabungan hebat dari lip Balm CiUM :
a) CiUM Sambal/Ais
b) CiUM Meeko/S'berry
c) CiUM Jumbo/Ying
d) CiUM Zac/Kimmy

Asia's First Kissing Lip Balm


Berminat!!! dan nak tahu lebih lanjut tentang lip balm ni...
Boleh layari lawan web http://ciumkiss.com/
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
Selasa, November 24, 2015 10:12:00 PTG delete

kalau nak hangat hubungan kena beli ni.. hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon