Serum Jerawat DaniSkin Menghilangkan Jerawat Dengan Cepat

Serum Jerawat DaniSkin Menghilangkan Jerawat Dengan Cepat


Wow... syukur Alhamdulillah Reen dah jumpa satu produk yang sangat menabjubkan... Untuk pengetahuan korang, kulit wajah Reen sangat sensitif dan jerawat sangat suka melepak dan bermastautin di muka ni... Sampai satu tahap Reen rasa tak nak keluar rumah dan tak nak jumpa orang sebab jerawat yang sangat subur tumbuh di muka... Malu sangat nak jumpa orang ramai sebab kena tegur pasal jerawat kat muka...

Serum Jerawat DaniSkin

Bermacam-macam produk dah dicuba dan akhirnya Reen cuba SERUM JERAWAT DANISKIN.. Alhamdulillah... Gembira sangat bila tengok jerawat-jerawat yang tumbuh di muka semakin berkurangan dan hilang... Untuk pengetahuan korang, Serum ni juga di rumus untuk menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat. terutamanya jerawat di muka.


Untuk yang ada masalah yang sama macam Reen, kulit wajah yang sensitif dan jerawat yang suka lepak kat muka. Reen syorkan korang guna produk SERUM JERAWAT DANISKIN ni... Insya Allah berkesan.. Reen suka bau serum ni, sangat wangi dan nyaman di gunakan... 

Cara nak pakai pun mudah... Basuhkan muka dengan air suam supaya liang roma di wajah terbuka, supaya nanti serum mudah meresap ke wajah dan kesannya menjadi cepat. Picit serum ke bahagian jari tangan dan sapu ke kawasan jerawat... Reen amalkan dua kali sehari pagi dan sebelum tidur.

"TESTIMONI REEN SENDIRI SEBELUM DAN SELEPAS"
  • Reen suka bau serum ni, wangi sangat dan tak melekit
  • Hari kedua dah nampak kesan (24 jam), jerawat nampak kecut...
  • Reen sapukan kat seluruh muka, jadi bekas-bekas jerawat yang lain pun makin pudar
  • kulit wajah menjadi lembut, putih dan berseri


SERUM JERAWAT DANISKIN sangat sesuai di gunakan oleh lelaki dan wanita pada semua peringkat umur yang mempunyai masalah jerawat yang baru tumbuh, jerawat batu serta parut jerawat. Dan serum ini tidak membahayakan kepada ibu mengandung.. Tiada bahan Mercury dan Hydroquinone. 

Serum Jerawat DaniSkin
KKM : NOT150902355K

SERUM JERAWAT DANISKIN diformulasi dengan bahan terbaik "ACNE  BUSTER dan  NANOWHITE"

" ANTARA FORMULASI ACNE BUSTERS "

Buah Pear
Pokok Willow Putih
Pokok Rehmania Chinensis
Kacang Soya
Daun Scuttellaria Baicalensis
Kulit Pokok Ouboku
Daun Pokok Mambu
Pokok Cordata Houttuynia

" GABUNGAN TEKNOLOGI TERKINI "

ARBUTIN
LINOLEIC ACID
TOCOPHERYL ACETATE ( VIT E )
ASCORBYL PALMITATE ( VIT C )
COENZYME Q10
GLUTHATIONE


Setiap orang  mempunyai kulit yang berbeza dan pastinya kesan tidak akan sama.. Di sini Reen sertakan testimoni-testimoni dari pengguna Daniskin yang lain..

TESTIMONI DARI PENGASAS DANISKIN SENDIRI





Sangat berbaloi mencuba SERUM JERAWAT DANISKIN ni... Tidak rugi membeli dan mencuba untuk mendapatkan kulit idaman yang tidak dicemari oleh jerawat...

Harga sekototak SERUM JERAWAT DANISKIN adalah RM60 (Termasuk Pos) - Ini merupakan harga promosi pelancaran sehingga pihak HQ mengumumkan kembali harga asal... Tunggu apa lagi... Cepat beli selagi ada promosi

HARGA ASAL RM75 Sekotak (Tidak Termasuk Pos)

Penambahan RM5 untuk Sabah / Sarawak

Nak tahu lebih lanjut tentang produk SERUM JERAWAT DANISKIN ni, boleh layari
LAMAN WEB : www.daniskin.my
FACEBOOK : www.facebook.com/daniskinofficial
INSTAGRAM : www.instagram.com/daniskinofficial
atau hubungi Hotline DaniSkin +0162777158 (Hanie)
Previous
Next Post »

2 Komen

Write Komen
Yana Libra
AUTHOR
Selasa, Disember 29, 2015 10:01:00 PG delete

nmpk kurang sikitlah jerawat tu.. :)

Reply
avatar
Chubby Hanna
AUTHOR
Selasa, Disember 29, 2015 12:47:00 PTG delete

macam2 produk sekarang. Alhamdulillah, yg ni sesuai dengan sis. teruskan pakai sis.

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon