Ais Krim Milo Promosi RM1

2 comments

Ais Krim Milo Promosi RM1


Ais Krim Miko Promosi RM1

Buzz... Tengah hari.. Bunyi mesej watsapp..
Lelong.. lelong... Ais krim milo Rm1, siapa nak?..
Bunyi mesej kat group family..
Hahaha... Dengar je RM1, semua nak.. ingatkan nak bagi free...
Rupanya kena beli sendiri.. hahaha..
Bermulalah episod mencari aiskrim milo...

Ais Krim Milo Promosi RM1

Harga asal ais krim milo ni ialah RM1.50..
Promosi RM1 ni, hanya di 7Eleven je..
Promosi ni bermula 19 Januari hingga 1 Februari  2016..
Huhuh... last minit baru tahu ada jualan murah ni...
Insya Allah, kalau ada rezeki, adalah...

Ais Krim Milo Promosi RM1


Petang tu, Reen pergi ke 7 Eleven di Jalan Sultan Tengah, tu je yang paling dekat dengan rumah, tapi aiskrim dah habis... huhu.. Esok harinya, Reen cari di 7 Eleven di Matang Jaya.. Fuh.. Nasib baik ada.. banyak lagi.. Masa tengah syok ambil aiskrim milo, Staf tu bagi tahu "Kak, seorang limit 3 aiskrim je". Musnah harapan aku nak beli 10 bungkus aiskrim.. dapat 6 bungkus pun Alhamdulillah. Reen 3 bungkus, kakak Reen 3 bungkus.

Staf 7Eleven tu bagitahu, dia orang kena limitkan pembelian sebab kalau tak aiskrim tu kena borong dan habis dengan cepat.. Bahagian limit tu aku memahami sangat.. kalau tak buat macam tu, orang lain tak dapat merasa sama.. kan kan... Berkongsi Rezeki tak kan merugikan..

Jadi, hanya 6 bungkus je aiskrim milo dapat di borong oleh Reen dan kakak.. Balik rumah, bermulalah episod makan aiskrim.. nyum nyum... esok lusa nak pergi beli lagi... buzzz
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 ulasan:

  1. nak cari aiskrim singgit jugak la....

    jom terjah sini

    http://www.azirahman.com/2016/01/segmen-irrayyan-sejarah-blog.html

    BalasPadam

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...