Hantu Punya Bos

Hantu Punya Bos


Hantu Punya Bos

HANTU PUNYA BOS.. Satu lagi novel yang akan di adaptasi untuk TV3 di SLOT IRIS... Novel ni Reen dah baca dan Reen bagi 5/5. Sangat best, sangat jenaka, sangat romantik... heheh senyum dan gelak sorang-sorang masa Reen baca.. 

Abby Si Latah dan Arrayyan si Bos... Hahaha.. Abby ni memang lawak sangat... setiap kali di jerkah dia akan melatah siap bagi penampar kat pipi bos. Bos ni pula, bila tahu si Abby ni kuat melatah, dia jadi hantu.. Setiap saat dan masa suka cari kesalahan Abby supaya Abby melatah... Kacau punya kacau, si bos jatuh hati kat Abby... Percintaan diaorang di rahsiakan... hehehe.. nak tahu lebih lanjut kisah novel ni, pergi lah baca online atau tunggu slot IRIS ni nanti.

Drama ini akan dilakonkan oleh Syukri Yahya, Intan Najuwa, Aizat Hassan, Juliana Farhana, Afiera Riana, Fahmy Reza, Iszander Nor dan ramai lagi
  
Hantu Punya Bos

Hantu Punya Bos

Hantu Punya Bos


SINOPSIS HANTU PUNYA BOS

BEKERJA sebumbung dengan Arrayyan Zainuddin, memang tidak pernah terlintas di fikiran Abby. Tambahan pula setelah mendengar kutukan Diela terhadap lelaki itu. Setiap hari, ada sahaja aduan yang Abby terima daripada Diela sehinggakan hatinya ikut menyimpan rasa benci terhadap lelaki bernama Arrayyan itu. 
 
“Kau tau tak pagi tadi, dia kutuk telinga capang aku ni? Dia minta aku buatkan dia air dalam gelas besar sebesar telinga aku ni. Hantu punya bos! Macamlah telinga dia lawa sangat! Telinga dia tu berkerepot macam keropok goreng!” ~Diela

Baru hari pertama Abby bekerja di situ, Arrayyan sudah naik gila! Setiap kali dia menjerkah, Abby ikut membalasnya dengan jerkahan, ‘hantu punya bos!’. Kadang-kadang Abby sertakan dengan bonus, iaitu penampar! Terkedu Arrayyan dibuatnya. Mujurlah Abby ada alasan! MELATAH! Kalau tidak sudah pasti tapak tangannya singgah ke muka Abby semula.

Entah sejak bila, dari meluat tengok Abby, kini dia mahu melihat Abby selalu! Kewujudan Wandi membuatkan dia tidak tentu hala. Dia terpaksa mengambil langkah agresif dengan ‘mengheret’ gadis itu ke Melaka bersamanya untuk meluahkan rasa cinta yang baru berputik itu. Dapatkah Abby menerima bos yang berperangai hantu itu?
Previous
Next Post »

5 Komen

Write Komen
Suriaamanda
AUTHOR
Selasa, Januari 26, 2016 3:58:00 PTG delete

Kalau shukri Yahya yang berlakon akak suka je...

Reply
avatar
Selasa, Januari 26, 2016 6:10:00 PTG delete

Lohh..ingatkan maki hamun kat boss reen tadi, eh drama baru rupanya.

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
Selasa, Januari 26, 2016 8:59:00 PTG delete

amvoiii tajukk...!!
hehehehe.. :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon