Kelender Style Lama Di Tahun Baru 2016

Kelender Style Lama Di Tahun Baru 2016


Selamat menyambut Tahun Baru 2016.. Tahun Baru, pastinya memberi sinar harapan yang baru. Walaupun kehidupan tak banyak berubah, yang pastinya tahun baru akan diiringi harapan baru, semangat dan azam yang baru.

Pada tahun ni, Reen tak target apa-apa, apa yang Reen mahu, kehidupan yang aman tanpa persengketaan. Cuma tahun ni harap jodoh tu dekat... hehehe doa-doakan ye.. 

Kelender Style Lama Di Tahun Baru 2016

Kelender Style Lama.. kelendar ni memang style lama, seingat Reen dari zaman arwah nenek dah guna kelendar ni.. Tiap-tiap pagi, cucu-cucu berebut nak koyak.. sampai terkoyak dua kali hehehe... kena marah sebab salah koyak, cucu buat derrrkk je... Bila ingat balik, memang manis kenangan zaman kanak-kanak...

Kelender Style Lama Di Tahun Baru 2016

Jelas je tarikh hari ni, 1Januari... Kalau tarikh tu warna MERAH, tu bermaksud PUBLIC HOLIDAY... Nak tahu tarikh dalam kelender Islam pun senang... 1 Januari 2016 bersamaan 20 RabiulAwaL 1437 H. 

Satu lagi kelender yang menjadi kegemaran Reen dan warga Sarawak yang di panggil Almanac.. Belum beli lagi.. Biasanya Almanac ni cepat sold out.. Siapa cepat dia dapat.. 

Masuk Kerja Baru nanti baru rancang nak beli Almanac. Nak letak kat meja opis. 

SELAMAT TAHUN BARU 2016.
Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen
Maria Firdz
AUTHOR
Jumaat, Januari 01, 2016 4:35:00 PTG delete

Lama tak tengok kelendar lama nih...
Selamat tahun baru...

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
Ahad, Januari 03, 2016 11:18:00 PG delete

Sekarang memang rare kalau jumpa

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon