Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

Leave a Comment

Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim


Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

Sejak dua menjak ni, banyak keyword aiskrim choki choki dan cara isi choki choki dalam plastik aiskrim kat blog Reen.. 

Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

Kalau tahu cara nak isi, kita pun tak kan google kan.. Reen mula-mula buat aiskrim ni pun terfikir macam mana nak isi... Reen akan kongsi cara isi choki choki ni untuk korang.. 

Sebelum tu, kalau nak tahu resepi aiskrim choki choki yang Reen buat 

Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

  • Mula-mula bahagikan choki choki kepada 2 atau 3 atau 4 bahagian.. Reen suka bahagi 2 bahagian.. choki choki ada rasa dalam aiskrim
  • Sediakan plastik aiskrim, buat ruang supaya choki choki senang masuk
  • Picikkan choki choki dulu, picit sampai hujung, lepas tu masukkan dalam plastik
  • Boleh rujuk gambar 1, 2 dan 3..


Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

  • Apabila isi choki choki dah di masukkan sampai hujung plastik. Picitkan choki choki naik ke atas. Rujuk gambar no 4.
  • Masukkan susu mengikut kuantiti yang korang nak.
  • Akhir sekali, ikat plastik aiskrim. 
  • Buat sampai habis. 


Cara Isi Choki Choki Dalam Plastik Aiskrim

Semoga cara isi choki choki dalam plastik aiskrim ni membantu korang.. 

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

0 Komen:

Catat Ulasan

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...