Biobax Cool Theraphy Mampu Melegakan Kesakitan

Biobax Cool Theraphy Mampu Melegakan Kesakitan


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung

Kesakitan... datangnya bagai ribut dan pulangnya macam semut.. nak melegakan kesakitan tu kadang-kadang mengambil masa... Reen nak kongsi sesuatu yang mampu melegakan kesakitan yang korang alami seperti sakit sendi dan tulang belakang iaitu BIOBAX COOL THERAPHY.. Selain itu, Biobax Cool Theraphy ini sangat membantu melegakan sakit pinggang yang di alami ibu-ibu mengandung.. Di mana sahaja korang rasa sakit.. korang spray je. Insya Allah, Biobax membantu melegakan kesakitan korang dengan cepat..

Biobax Cool Therapy merupakan satu produk spray terapi untuk mengurangkan sakit belakang dan sakit pinggang terutamanya untuk ibu yang sedang mengandung dan untuk ibu dan ayah kita di kampung yang sering mengadu sakit.

Hanya spray saja di bahagian sakit, kesannya boleh dirasai seawal 3 minit. Jika digunakan secara berterusan, insyaAllah sakit tersebut boleh sembuh. Yang bestnya, spray ini tidak panas seperti minyak angin di luar sana. Ianya ada efek sejuk dan nyaman sangat lepas kita pakai.

Bahan-bahan dalam Biobax Cool Theraphy adalah 100% organik. Jadi Biobax Cool Theraphy sesuai untuk ibu mengandung dan ibu berpantang.

Kegunaan Biobax Cool Theraphy

Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti :

  1. Sakit Belakang
  2. Ketegangan
  3. terseliuh
  4. Lenguh-lenguh
  5. Selsema / Resdung

Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan. Kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau.

Kelebihan Biobax Cool Theraphy
  1. Melegakan lenguh leher & sendi 
  2. Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk 
  3. Tahan sehingga 5 jam 
  4. Melancarkan peredaran darah 
  5. Membantu melegakan lenguh bahu & leher 
  6. Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang 
  7. Sesuai untuk melegakan selsema & resdung 
  8. Tidak Panas – Ada kesan sejuk yang sangat selesa selepas dipakai. 
  9. Tidak Bau Ubat – Bau segar yang menenangkan fikiran. 
  10. Molekul Sangat Halus – Senang meresap ke dalam kulit. 
  11. Tidak melekit – Selesa untuk dipakai. 
  12. Senang digunakan – Hanya spray saja di bahagian sakit. 
  13. Ada kelulusan KKM – Dijamin selamat untuk digunakan. (NOT151103971K) 
  14. Kesan Segera – Kesan akan dirasai sepantas 60 saat saja.Biobax boleh digunakan 500 kali semburan iaitu tahan lebih 3 bulan untuk penggunaan yang konsisten 3 kali sehari..


Reen saranjan, Biobax perlu ada dalam setiap keluarga. Haa apa lagi? Jom lah dapatkan seorang satu atau belikan kepada insan yang tersayang!

Harga mampu milik 1 botol Biobax iaitu 
RM80 (SM) dan RM85 (SS) termasuk pos..

Sekiranya berminat boleh whatsapp Reen +6010-5255601


TESTIMONI PENGGUNA BIOBAX :


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"BIOBAX MEMBANTU MENGURANGKAN SAKIT CONTRACTION"



Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"10 SAAT SAKIT BERKURANGAN DAN HILANG"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"BIOBAX BAGUS, DAPAT KURANGKAN SAKIT BELAKANG"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"DALAM MASA 5 MINIT, SAKIT KEPALA LEGA"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"HUSBAND PAKAI UNTUK RESDUNG, SAKIT PINGGANG CEPAT HILANG"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"SAKIT PINGGANG, BAHU, BETIS BERKURANGAN"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"SAKIT LUTUT DAH BERTAMBAH OK"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"MASALAH SLIP DISC MAKIN BERKURANGAN"


Sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang, sengal,  sakit tulang belakang, biobax, ibu mengandung
"LEHER TERGELIAT, KAKI SAKIT. BIOBAX SEDAP DI PAKAI"

Harga mampu milik 1 botol Biobax iaitu 
RM80 (SM) dan RM85 (SS) termasuk pos..

Apa tunggu lagi, dapatkan segera Biobax dari 
AGEN SAH BIOBAX : WHATSAPP  010-5255601








Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon