Harumkan Diri Anda Dengan Harum Malam

2 comments

Harumkan Diri Anda Dengan Harum Malam


Harumkan Diri Anda Dengan Harum Malam

Selain penjagaan luaran... penjagaan dalaman wanita juga penting... Takkan luaran je kena jaga kan.. dalaman pun pentingkan.. Jangan tunggu selepas kawin baru sibuk nak cari produk penjagaan dalaman.. Seeloknya dari zaman anak dara lagi kita dah mula jaga dalaman kita.. Jadi Reen nak kongsi satu produk yang Reen dah cuba dan Reen rasakan sangat baik dan ingin berkongsi dengan korang semua iaitu HARUM MALAM..

Mungkin ada yang pernah perfikir yang Harum Malam ni supplimen dalaman untuk wanita yang dah kahwin je. Hakikatnya Harum Malam ni juga sesuai juga untuk anak dara. Kalau korang PERIOD sekalipun, korang boleh minum. Boleh juga di ambil setiap hari oleh wanita dalam pantang dan tengah menyusu anak...

Sangat sesuai di ambil oleh :
- wanita berkahwin
- anak dara
- wanita berpantang
- wanita yang menyusukan anak
- dan wanita yang berusia 50 tahun ke atas

Dan bagi wanita yang MENGANDUNG..TIDAK DI GALAKKAN untuk consume kerana takut anda akan mengalamai KESUKARAN UNTUK BERSALIN.

Seminggu dah Reen amalkan Harum Malam ni. 1 sudu sebelum sarapan dan 1 sudu sebelum tidur malam... Pastikan guna SUDU PLASTIK kerana sudu besi akan menghilangkan khasiat Harum Malam.. Dan simpan Harum Malam di dalam peti sejuk..

Harumkan Diri Anda Dengan Harum Malam

Banyak manfaat Harum Malam yang ingin Reen kongsi dengan korang, antaranya :
- mewangikan tubuh badan sepanjang masa iaitu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan.
- memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktivi seharian.- membantu menyegar dan menyihatkan badan.
- mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
- membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
- melegakan panas badan.
- menegangkan payudara.
- memulihkan rasa rapat.
- mengencang otot kewanitaan.
- menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
- menambah keharmonian suami isteri.
- menyihatkan rahim.
- mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
- bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
- membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
- membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
- meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
- mengurangkan tekanan dan tension
- membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

Terdapat beberapa PANTANG LARANG.. semasa consume Harum Malam ni.. antaranya :
- elak minum minuman berais
- ibu mengandung tidak di benarkan mengambil Harum Malam
- minum ikut sukatan yang di benarkan iaitu satu susu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum tidur (Tidak di galakkan mengambil lebih dari sukatan)
- Untuk kesan yang MAKSIMA, amalkan setiap hari...

Hanya dengan satu botol Harum Malam, kita dapat banyak manfaat dan kelebihan dalam menjaga dalaman dan luaran wanita.. Sangat berbaloi untuk di miliki dan di amalkan.. Yang pasti harga Harum Malam ni mampu milik iaitu RM33 (SM) dan RM39 (SS)..

Harum Malam merupakan produk keluaran Millennial Gen Sdn Bhd yang beralamat 11G, Jalan Keluli AL7/AL, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor.

Untuk maklumat lebih lanjut boleh hubungi :

HP: 010 404 2769

Office: 03 3358 5344


(Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 ulasan:

  1. Elak minuman berais tu kena praktik kalau nk dpt hasil memuaskan

    BalasPadam
  2. bagus untuk wanita ni..

    www.yanieyusuf.com

    BalasPadam

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...