Video dan Lirik Terangi Hidupku - #bersatutenaga

Leave a Comment

Video dan Lirik Terangi Hidupku #bersatutenaga



16 SEPTEMBER, Salam SATU MALAYSIA, Hari yang di tunggu iaitu kemunculan video penuh lagu kempen #bersatutenaga..

Sebelum ni, Reen ada tulis kampen #bersatutenaga (Klik Sini) yang di bawa oleh Tenaga Nasional Berhad (TNB) dan di nyanyikan oleh Faizal Tahir.., Semperna Hari Malaysia, Faizal Tahir meminta rakyat Malaysia membantu untuk menyiapkan lirik lagu #bersatutenaga.. Dan Jacylin Victor dan Elizabert Tan telah menyahut cabaran Faizal Tahir untuk membantu menyiapkan lirik tersebut...

Reen pun ada juga nyanyi sikit-sikit untuk siapkan lagu ni tau.. rakyat Malaysia memang berbakat , ada yang pandai bermain pelbagai alat muzik, cipta lagu, menari dan sebagainya... Reen boleh nampak semangat Satu Malaysia diaorang... Korang boleh tengok kat Instagram melalui #bersatutenaga.. 

Alhamdulillah.. video #bersatutenaga telah siap dan di beri tajuk TERANGI HIDUPKU...

Mesti korang pun dah tak sabar nak tengok Full Video #bersatutenaga kan.. Jom saksikan Faizal Tahir, Elizabeth Tan dan Jaclyn Victor bersatu tenaga dengan rakyat Malaysia menyanyikan lagu Terangi Hidupku - #bersatutenaga yang menyalurkan tenaga positif kepada semua... Mana tahu ada wajah korang dalam video klip tersebut...

SALAM SATU MALAYSIA...



Lirik Terangi Hidupku - #bersatutenaga

Memandang jauh menyusur cahaya
Terpikatku memandang indah semua
Terasa hati mula gembira
Membuatku melangkah terus saja

Ku kejar mimpi dan percaya sepenuh hati
Takkan sempurna hidupku tanpamu

Senyumanmu buat aku merasa bahagia
Senyumanmu buat aku ceria sentiasa
Senyumanmu buat aku bertenaga selalu
Takkan terpisah kau dan aku
Senyumanmu

Kau terangi hidupku
Kau terangi hidupku

Kau bagai matahari di jiwa
Menyinari hidup bagai permata
Bersyukur aku atas segalanya
Kau tetap di hati setiap masa

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

0 Komen:

Catat Ulasan

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...