Legakan Kesakitan, Mujur Ada Biobax Cool Theraphy

1 comment

Legakan Kesakitan, Mujur Ada Biobax Cool Theraphy


Legakan Kesakitan, Mujur Ada Biobax Cool Theraphy

Alahai... sakit pinggang, bisa tangan dan kaki susun batu bata ni.. Bila kita tak biasa buat kerja berat macam ni memang terasa sakit-sakit badan...

Lori yang hantar bata tu, diorang longgokkan je, adui tak de kerja jadi kerja pulak... Bayangkan kena susun 3 pallets batu bata... Sakit tangan, sakit pinggang ni di buatnya... Banyak mana tenaga nak susun batu-bata tu... Bila malam, baru badan-badan ni rasa lenguh dan sakit...

Mujur ada BIOBAX COOL THERAPHY... Secara jujurnya, Biobax cool theraphy ni merupakan salah satu spray yang wajib ada di rumah... Spray di lengan, di betis, di pinggang.. Nasib baik spray, kalau tak tak tidur malam...

Reen memang syorkan Biobax Cool Theraphy ni.. antara kelebihan yang ada pada Biobax Cool Theraphy ialah :
  • Melegakan lenguh leher & sendi
  • Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk
  • Tahan sehingga 5 jam
  • Melancarkan peredaran darah
  • Membantu melegakan lenguh bahu & leher
  • Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang
  • Sesuai untuk melegakan selsema & resdung
  • Tidak Panas – Ada kesan sejuk yang sangat selesa selepas dipakai.
  • Tidak Bau Ubat – Bau segar yang menenangkan fikiran.
  • Molekul Sangat Halus – Senang meresap ke dalam kulit.
  • Tidak melekit – Selesa untuk dipakai.
  • Senang digunakan – Hanya spray saja di bahagian sakit.
  • Ada kelulusan KKM – Dijamin selamat untuk digunakan. (NOT151103971K)
  • Kesan Segera – Kesan akan dirasai sepantas 60 saat saja.Biobax boleh digunakan 500 kali semburan iaitu tahan lebih 3 bulan untuk penggunaan yang konsisten 3 kali sehari..

Mana nak dapatkan spray BIOBAX COOL THERAPHY :

Reen merupakan pengguna dan penjual Biobax Cool Theraphy..
Korang boleh whatsapp Reen di 010-5255601..

Harga : RM80 (SM) dan RM85 (SS)

Legakan Kesakitan, Mujur Ada Biobax Cool Theraphy

Dan sekiranya korang ingin menjana pendapatan sampingan tanpa mengeluarkan modal dan menyimpan stok iaitu DROPSHIP BIOBAX..

TAIP <DROPSHIP BIOBAX> kemudian watsapp Reen di 010-5255601...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

1 ulasan:

  1. Bicbax memang bagus dan sangat melegakan bila di spray ketempat yang sakit.

    BalasPadam

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...