Berita Gembira, Pembubaran Running Man Di Batalkan

Leave a Comment

Berita Gembira, Pembubaran Running Man Di Batalkan


Berita Gembira, Pembubaran Running Man Di Batalkan

Semua sedia maklum yang Running Man telah mengumumkan pembubaran Rancangan Show Running Man pada Februari ni. Namun baru-baru ni, di umumkan di instagram Running Man yang pembubaran itu telah di batalkan..

Sebelum ni, kita telah di hebohkan dengan penarikkan diri oleh Kang Gary, kemudiam di ikuti dengan tersingkirnya Song Ji Hyo dan Kim Jong Kook... sehingga membuatkan semua peminat marah dan anggota lain Running Man menarik diri dari rancangan tv show Running Man. Lepas tu, kita dengar yang semua anggota Running Man akan berkumpul untuk kali terakhir untuk menjayakan Running Man sehingga episod terakhir yang bakal di tayangkan bulan Februari nanti... 

Berita Gembira, Pembubaran Running Man Di Batalkan

Kembalinya rancangan Running Man ini, merupakan berita gembira buat peminat Running Man.. lepas ni, boleh terus bergelak ketawa menonton aksi-aksi Running Man.. 

Running Man akan terus bersiaran dengan 6 ahli iaitu Lee Kwang Soo, Jee Seok Jin, Haha, Yoo Jae Seok, Kim Jong Kook dan Song Ji Hyo.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

0 Komen:

Catat Ulasan

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...