Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic

Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic 


Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic

Sejak 2 3 tahun kebelakangan ni, aku jarang tengok drama jam 7 petang. Tapi di sebabkan aku hantu novel dan aku suka novel 7 Hari Mencintaku, aku sanggupkan diri untuk tonton drama ni.. Kalau tak sempat aku gigih tengok online... Dan setiap waktu iklan akan keluarlah iklan Deeja Cosmetic ni.. sampai aku terhafal lirik lagu dia... 

🎵 Raut wajahmu menceritakan segalanya 🎵
🎵 Serikan wajahmu dengan Deeja Cosmetic  🎵
🎵 Keayuan semulajadi 🎵

Dan akhirnya aku tergoda dan terjebak.. hahaha... di tambah lagi banyak kawan yang guna dan testimoni pula aku baca banyak positif.. Siapa yang tak terpikat.... kan..

Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic

Aku ni jenis suka produk kecantikan yang set lengkap dan satu harga untuk semua.. Bagi aku kalau beli berasingan memang leceh sebab kadang-kadang apa yang kita nak tak de dan jadi tak lengkap set produk kita.. Jadi Deeja Cosmetic ni, memang aku nak sangat cuba..

Hehehe... sabun dia aku bahagi 6, nak jimat punya pasal haha.. sikit je gosok sabun kat tangan, lepas tu terus berbuih banyak.. Memang jimat sabun aku.. hehe yang bestnya, wangi sangat.. Boleh di katakan, aku hanya guna sikit je semuanya termasuk krim-krim dan toner.. Ekonomi tengah tak ok, selagi dapat jimat kena jimat.. 

Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic

Perempuan ni bab wajah muka memang sensitif, semua nak muka cantik. Aku pun macam tu juga. Muka aku ni jenis yang cepat naik jerawat. Sebelum pakai produk Deeja ni, ada seketul dua jerawat tumbuh kat muka. Adoi risau juga sebab dah guna Deeja Cosmetic tapi jerawat tak surut, rupa-rupanya jerawat aku tu sebab period.. hahaha.. dan aku guna je terus Deeja Cosmetic ni tapi krim malam tu aku pakai selang satu hari, aku nak tengok reaksi kulit kat muka aku sebab reaksi setiap pengguna adalah berlainan.. Lepas 6 hari guna, kesan dah nampak.. yeah. jerawat dah surut, parut jerawat je tinggal... makin semangat aku nak guna Deeja Cosmetic ni.

Parut Jerawat Makin Pudar Guna Deeja Cosmetic

Sekarang ni, aku terus konsiten guna set Deeja Cosmetic ni, Pagi, cuci muka, dap dap toner. lepas tu calit sikit krim siang. Malam pula, cuci muka, dap dap toner, lepas tu guna krim malam dan krim nano. Tidur.. Esok pagi-pagi, bangun tidur terus tengok cermin.. nak tengok hasilnya.. hahaha... Tak menyempat je aku nak tengok hasil Deeja Cosmetic kat muka aku..

Jujur aku bagitahu, parut jerawat kat muka aku makin pudar..Memang gembira sangat parut jerawat yang lama pun dah kurang kelihatan. Setakat hari ini, aku tengok Deeja Cosmetic ni sesuai untuk kulit muka aku. Dari hari ke sehari aku nampak perubahan positif dan wajah aku tak kusam.

Harapan aku, Deeja Cosmetic dapat hilangkan semua parut jerawat kat muka aku ni.. Risau parut jerawat akan buat muka aku serupa macam bulan, Jauh nampak cantik, bila dekat nampak lubang-lubang.. Hehehe


TESTIMONI PENGGUNA DEEJA COSMETIC


GARA² MINYAK PANAS KULIT WANITA INI LEBIH CANTIK DARI SEBELUMNYA

Apa yang korang akan lakukan sebaik terkena minyak panas? Bukan sedikit ye tapi sebahagian dari kulit muka korang. Inilah mimpi ngeri yang berlaku kepada wanita ini.

Kulit wajah adalah aset besar terutama bagi wanita. Sakit, sedih dan risau semua ada bila berlaku kejadian sebegini. Sebaik terkena minyak panas wanita ini mendapatkan rawatan dari hospital. Tapi kerana bahagian yang terkena itu agak banyak dan sudah tentu masa yg diperlukan untuk sembuh lebih lama. 

Pada awalnya wanita ini memilih gel aloe vera untuk merawat luka dan pada masa yang sama dia berharap gel ini dapat membantu menghilangkan parut pada wajahnya.

"Saya kena mnyak panas tu ada dalam sebulan mcm tu la lepas tu saya dah tak pakai apa² skincare cuma sapu gel alovera je. Gel alovera tu cuma untuk baik luka² tu je nak hilangkan parut tu memang susah dan ambik masa lama jgk la.

"Tapi dalam sebulan tu muka dah jadi berminyak, tak bermaya, jerawat pn mula la tumbuh tapi parut tak hilang² juga...saya jadi down sangat² dengan masalah muka sy bila setiap kali tengok cermin, nak keluar rumah pn malu...kalau nk keluar rumah kena make up tebal², tapi make up mana boleh tahan lama...lama sikit je dh merekah.",luah Nurul dalam perkongsiannya kepada kami.

Dek kerana tak tahan dengan masalah kulit yang semakin menjadi jadi, dia mula mencari ikhtiar lain. Dengan lambakan pelbagai produk di pasaran Nurul lebih berhati hati dalam produk yang terbaik dan bermutu. Apa yang penting produk tu selamat, mendapat pengiktirafan dari KKM dan mampu menghilangkan parut besar pada wajahnya.

"Saya cuba tengok² produk skincare di facebook. Mulanya saya nak try set skincare lain, tapi tak tahu mcm mana saya boleh tertarik nak mencuba produk deeja cosmetic ni lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dgn masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya mmg produk ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuas hati dengan perubahan ni.

"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puas hati dengan deeja cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih².

"Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang kulit lebih halus dan lembut dari dulu", tambah Nurul.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk ini boleh hubungi talian di bawah atau layari facebook mereka untuk lebih banyak testimoni.


Talian untuk dihubungi:
📞 0196495950 
📞 0192495950
📞 0192785950
📞 0176535950
📞 0199459362
📞 0192526838

"Nak Cantik Gebu ??? Haruslah Deeja Cosmetic"

💻 Instagram : @deeja_cosmetic_hq

Previous
Next Post »

7 Komen

Write Komen
Isnin, Februari 20, 2017 1:49:00 PG delete

Deeja Cosmetic ni sesuai untuk kulit biasa tak?

Reply
avatar
mas saari
AUTHOR
Isnin, Februari 20, 2017 8:38:00 PG delete

Memang best guna Deeja, kulit jadi licin dah lembut je.

Reply
avatar
Isnin, Februari 20, 2017 10:07:00 PG delete

memang famous-amoussss Deeja Cosmetic ni.. selalu keluar tv.. dan ramai dah cuba kan.. :) semkain flowless la Reen lepas ni.. silap2 jadi iras2 Sherry Ibrahim pula..

hehehehe..

...

Reply
avatar
Azlinda Azman
AUTHOR
Isnin, Februari 20, 2017 1:39:00 PTG delete

Lawa la reen lps ni. Best kan deeja ni set siang malam semua ada..senang kerja

Reply
avatar
PCL
AUTHOR
Isnin, Februari 20, 2017 2:26:00 PTG delete

Jujur gak nih.. Anak dara pcl sesuai dgn deeja cosmetic ni, dulu muka cepat naik jerawat dan ada kesan part.. Kusam tu biasa la. Kesian tgk dia macam2 kosmetik dia cuba , susah nak dapat yg serasi . Skrg dia jadi pelanggan tetap deeja. Kulit wajah dia pun makin cerah.. Terbaik la setakat ni.

Reply
avatar
Kak Sue
AUTHOR
Isnin, Februari 20, 2017 6:21:00 PTG delete

Bestkan Deeja Cosmetic..Kak Sue pun tengah cuba nie..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon