Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita

Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita


Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita

Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita | Kawasan intim wanita merupakan kawasan yang mudah di serang bakteria sehingga boleh menyebabkan kegatalan. rasa kurang selesa sehingga menggangu aktiviti harian kita. Kita selalu mendengar pelbagai produk penjagaan intim wanita yang menggunakan air dan kita hanya mempraktikkan di rumah je. Huhuhu...

Spray je. Pernah tak korang mendengar produk penjagaan bahagian intim wanita yang hanya spray je.. Selain itu mudah di bawa kemana sahaja. Haaaa. Ini aku nak kongsi satu produk keluaran Furley Bioextracts iaitu Feminine Mist yang mudah di gunakan, spray je

Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita

Punca-punca Bahagian Intim Keputihan, Gatal-gatal Dan Berbau :

  • Aktif | Aktif bekerja atau menguruskan rumah tangga
  • Cuaca yang tidak menentu juga menyebabkan kita berpeluh dan rasa kurang selesa di kawasan intim, kawasan Miss V yang lembap akan mengalakkan pertumbuhan bakteria dan menyebabkan keputihan, bau dan kerengsaan kulit.

Penyebab utama Miss V tidak selesa :
  • Bulu yang tumbuh ke dalam
  • Jangkitan yis
  • Membasuh menggunakan sabun
  • Penggunaan Panty liner
  • Stress
  • Sentiasa lembap
  • Air yang kotor
  • Kerap menggunakan tisu / tisu basah

Manfaat Beaute Feminine Mist :

  • Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
  • Anti-bakteria dan anti-fungus
  • Mengatasi masalah keputihan
  • Menghilangkan gatal-gatal dan inflamasi
  • Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
  • Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh
  • Kesan melecet
  • Menganjalkan dan memutihkan
  • Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
  • Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan
  • Pembungkusan yang tidak menonjol dan mudah dibawa bersama
  • Produk diproses dalam premis yang disahkan halal (iaitu, tiada alkohol digunakan di sebarang peringkat proses).
  • Pensijilan: HACCP, ISO22000, JAKIM Halal


Cara Penggunaan Feminine  Mist
  • Tidak perlu basah, hanya spray dan biarkan kering
  • Hanya seminit untuk kering. Dan boleh di gunakan di mana sahaja.
  • Cadangan penggunaan: Gunakan tiga kali sehari, atau selepas ke tandas agar kekal segar sepanjang hari.

Jaminan :
  • Gantikan sabun pembersih anda dengan Beaute Feminine Mist hari ini juga! 
  • Boleh digunakan setiap hari. 
  • Tidak akan menyebabkan masalah kulit kering. 
  • Hanya Spraykan sahaja untuk kesegaran sepanjang hari! 
  • Hilangkan masalah keputihan dan ketidakselesaan Miss V anda SEKARANG! Produk adalah 100% free dari bahan berasaskan haiwan. 
  • Sesuai untuk para Muslimah.

Berapa Harga Feminine Mist?
  • 1 botol : 35ML
  • RM48.00
  • Korang boleh dapatkan diskaun sebanyak RM10.00 hanya dengan menggunakan COUPON CODE : FBIO-6N1
Feminine Mist Membantu Menjaga Kawasan Intim Wanita
KLIK BANNER UNTUK PEMBELIAN

Untuk Maklumat lebih lanjut, boleh layari : 
Previous
Next Post »

1 Komen:

Write Komen
Amanda Suria
AUTHOR
Isnin, Mac 27, 2017 6:04:00 PTG delete

Product ni bagus..akak dah guna..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon