Femingra Memelihara Kesihatan Wanita Dan Memulihan Masalah Wanita

Femingra Memelihara Kesihatan Wanita Dan Memulihan Masalah Wanita


Hai Assalamualaikum.... 
Semakin meningkat usia, wanita harus menitik beratkan kesihatan dalaman.. Jangan asyik nak jaga kecantikan luaran je sehingga mengabaikan kesihatan  dalaman... 

Seeloknya  mulalah menjaga kesihatan dalaman dari usia muda lagi.. Aku sendiri akui, sejak usia dah meningkat ke angka 3+ ni.. dah ada tanda-tanda masalah wanita seperti hormon tidak stabil., selain itu badan cepat letih dan lesu. huhuhu... tenaga pun dah tak macam usia 20an dulu-dulu... 

Pada zaman kini terdapat pelbagai inisiatif yang boleh di cari. Untuk memelihara kesihatan dan memulihan masalah wanita, aku syorkan produk FEMINGRA keluaran MaxWell.


Femingra dirumuskan khusus daripada 100% sumber semulajadi yang organik dan terbukti membantu meningkatkan libido dan tahap kesuburan wanita. Ia diperkayakan dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Pine Pollen. Femingra bertindak balas pantas dan selamat di gunakan bagi wanita pelbagai peringkat usia. Hormon yang seimbang mendapatkan banyak manfaat kesihatan dan ia boleh membantu mengelakkan kejadian pelbagai penyakit


Kandungan dan kelebihannya 8 bahan organik yang terkandung di dalam sekotak Femingra sangat membantu dalam memelihara kesihatan wanita atau memulihkan masalah wanita jika ada. Alhamdulillah setakat ini, kesan selepas seminggu dapat dirasai.

Antara kandungan dan kelebihan Femingra ialah: 

1. Pine Pollen 
  • Mengandungi 8 jenis asid amino penting 
  • Trend terkini dalam Superfood 
  • Agen anti penuaan 
  • Pemulihan keinginan seksual 
  • Menyeimbangkan hormon 
  • Mengembalikan stamina & kecergasan 
  • Mencegah penyakit 

2. Buah Markisa 
  • Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 
  • Tinggi kandungan antioksida 
  • Membantu meningkatkan peredaran darah 
  • Melancarkan pencernaan 
  • Merangsang sistem imun tubuh 
  • Memperkuatkan tulang 

3. Horny Goat Weed (Epimedium) 
  • Merangsang libido & daya seksual wanita 
  • Menggalakkan aliran darah 
  • Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 
  • Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 

4. Akar Maca 
  • Afrodisiak yang hebat 
  • Mengimbangi hormon seks 
  • Meningkatkan keinginan seksual 
  • Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan 
  • Perangsang kesuburan wanita 

5. Manjakani 
  • Mengetatkan tisu dalaman wanita 
  • Menegangkan kulit 
  • Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj 
  • Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 
  • Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda 
  • Membantu mengawal pendarahan haid 
  • Mengawal intensiti kitaran bulanan 
  • Mengurangkan masalah penghadaman 
  • Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 
  • Mempunyai ciri-ciri anti-radang 
  • Sangat tinggi antioksidan 

7. Tribulus Terrestris 
  • Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita 
  • Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi 
  • Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 

8. Pueraria Mirifica 
  • Melegakan gejala menopause 
  • Merangsang nafsu seks 
  • Meningkatkan kelembapan faraj 
  • Meningkatkan saiz payudara 
  • Menggalakkan penghasilan kolagen
  • Memberi kesan awet muda


PERSOALAN?

Terdapat beberapa persoalan yang di tanya dan telah d jawab pihak Femigra menenai produk ini...

1) Sekiranya rahim jatuh atau prolapse, Femigra boleh diamalkan?
  • YA. Selamat. Untuk ada masalah cyst pun digalakan. Sebab tiada complication.

2) Waktu puasa, sesuai minum waktu bila?
  • Waktu puasa time sahur sebelum makan sahur

3) Kalau amalkan setiap hari memang selamat ye?
  • Ya memang digalakkan. It will boost your energy and healthy. Sebab benda ni mengembalikan kewanitaan sebenar kepada kita

Feedback dari pengguna mengenai Fimigra memang sangat baik..





Harga untuk satu kotak ialah RM169. Terdapat 15 sachet di dalamnya dan mampu bertahan sehingga 15 hari.Harga sekarang RM150 free poslaju
Untuk maklumat lanjut boleh layari website MaxWell:


ALAMAT:
MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 
52200 Kuala Lumpur, Malaysia.
Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
mamapp
AUTHOR
Rabu, Februari 07, 2018 6:00:00 PTG delete

wow produk yang bagus ni. patut cuba laa

Reply
avatar
Rabu, Februari 07, 2018 6:12:00 PTG delete

Kte lpas hbs pantang ni mmg rasa badan lesu je. Tgh survey jgk produk ape nk ambik

Reply
avatar
Jumaat, Februari 16, 2018 9:04:00 PTG delete

nice sharing.. banyak khasiat dan manfaat =)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon