Menghadapi Sakit Lutut Seiring Dengan Meningkatnya Usia

Menghadapi Sakit Lutut Seiring Dengan Meningkatnya Usia


Assalamualaikum... Tajukkk.. Hehehe.. macam lah aku dah tua sangatkan.. Tapikan muda bukan bererti penyakit takkan datangkan... Jangan ingat orang yang dah berusia je akan menghidapi pelbagai penyakit..

Ya aku akui, usia merupakan salah satu faktor untuk mengalami sakit lutut... Masa remaja dulu, tulang lagi kuat, cergas dan bertenaga.. Bila dewasa dan berusia badan mungkin jadi manja... kalau ajak aku ke shopping mall ke, jalan-jalan cari makan, boleh cergas balik rasanya.. haha hilang sakit lutut kejap..


Sejak masuk alam perkerjaan, boleh di katakan setiap hari aku akan naik turun tangga.. huhu tak de lif...  Hmm dah nasib badan, tempat kerja kat tingkat 2, tapi rasa naik kat tingkat 4 pula... Dah rasa macam zaman sekolah dulu sebab kelas kalau tak tingkat 2, mesti kat tingkat 3..  Sampai kan satu tahap aku tak nak keluar rehat sebab tak nak lutut sakit turun naik tangga.


Kat tempat kerja sekarang, lebih kurang macam kat tempat lama juga, tapi dah namanya kerja, tak ada yang senang kan.. Kena ikhlaskan hati mencari rezeki supaya berkat. Kat tempat sekarang ni, kerja aku lebih agak mencabar sikit..  Aku tanam dalam diri aku, untuk mencari rezeki yang halal, jangan malu melakukan apa-apa perkerjaan..

Walaupun bukan selalu, berdepan dengan air mendidih, kemudian cuci dan selepas itu jemur.. Boleh di katakan kejap duduk, kejap berdiri, lepas tu berjalan bawah matahari untuk jemur rotan. Ulang lagi, duduk, berdiri, berjalan sampailah habis rotan di cuci..  Dan bila selesai satu badan akan sakit, lebih-lebih lagi bahagian lutut sebab kejap duduk kejap berdiri..


Kalau dulu bermacam-macam produk aku cuba, cuba dan cuba.. sehinggalah aku mencuba produk Biobax..  Yang bestnya, guna biobax orang takkan tahu kau guna minyak angin ke losyen ke sebab bau dia wangi dan fresh..

Biobax juga menggunakan nano technology iaitu mudah meresap ke dalam kulit dan memberi kesan segera.. tapi kena konsisten guna tau iaitu 3 kali sehari selama 2 minggu. Insyaallah, dengan izin Allah pasti akan mengatasi masalah sakit lutut yang dialami.

Satu lagi, biobax  tak berminyak dan tak melikit di tangan serta mudah di bawa.. Bila dah namanya perempuan, handbag pasti akan jadi macam bag doraemon, macam-macam ada termasuklah biobax, senang nak bawa dan boleh digunakan bila-bila masa.. 


Cara nak pakai, senang je.. Spray di bahagian sekeliling lutut dan urut perlahan. Yang pasti kena konsisten pakai, 3 kali sehari ... 


Aku jamin, sekali korang cuba Biobax ni, korang tak akan menyesal.. korang akan pasti akan sentiasa sediakan sekurang-kurangkan satu botol untuk kegunaan satu keluarga.. 

Psstt.. aku nak bagitahu yang sekarang ada offer diskaun RM20 untuk pembelian 2 botol. Masukkan kod kupon “RM20” di ruangan yang disediakan selepas anda memilih untuk beli 2 unit Biobax.

Macam mana nak beli...

Cara membeli, boleh layari :


Dan masukkan kod kupon RM20 untuk DISKAUN RM20..





Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon