Susu Kambing Nufael, Sesuai untuk Seisi Keluarga

Susu Kambing Nufael, Sesuai untuk Seisi Keluarga


Dalam pemilihan susu, selalunya kita mendengar susu akan di ketegorikan seperti untuk anak, untuk ibu mengandung, untuk warga tua dan lain-lain.. Tapi bagi susu Nufael, susu ini sesuai untuk seisi keluarga.. Susu Nufael merupakan susu tanpa gula tambagan, tanpa pewarna, tanpa perisa dan tanpa gula.. 


Setiap susu ada kelebihan masing-masing, kelebihan susu kambing Nufael adalah kandungannya 100% asli dan sangat sesuai diamalkan seisi keluarga bukan sahaja sesuai DIMINUM, tetapi di AMALKAN.. Khasiatnya adalah  untuk tenaga, tulang, minda, susu badan, ibu mengandung, tumbesaran anak, pemikiran anti penuaan.

Susu Kambing NUFAEL SUPERMILK adalah ianya SESUAI di amalkan semua peringkat umur dan boleh merawat pelbagai penyakit. 


Dan keistimewaan susu kambing Nufael ialah:

Susu kambing kaya dengan protein, enzim dan vitamin A. Mengandungi faktor anti-antritis (inflamasi sendi) dan anti barah. Diperakui oleh pakar-pakar kesihatan bahawa susu kambing boleh mengubati demam kuning, penyakit kulit, gastrik, lelah (asma), insomnia dan ulser.

Psttt.. korang nak tahu tak, siapa duta Susu Kambing Nufael ni??? 

Duta Susu Kambing Nufael ialah adik comel Fattah Anas yang viral tu...


Susu Nufael sangat sesuai untuk:
1) Kanak-kanak 2 tahun ke atas
  • Peralihan daripada SUSU IBU kepada susu biasa sangat sesuai diamalkan Nufael ni.
  • Membantu naikkan selera makan kanak-kanak selepas 2 tahun ke atas
  • Membantu untuk sel otak berhubung dan cepat belajar dan fokus untuk belajar
  • Membantu kurangkan kembung perut dan sembelit.
2) Ibu Hamil
  • Membantu untuk menambah susu badan
  • Menstabilkan HB semasa hamil
  • Membantu elakkan sakit semasa sembelit di dalam pantang
  • Memberi tenaga luar biasa
  • Mengelakkan baby jaundice selepas dilahirkan.
3) Ibu Menyusu
  • Membantu untuk menambah susu badan
  • Menstabilkan HB semasa hamil
  • Membantu elakkan sakit semasa sembelit di dalam pantang
  • Memberi tenaga luar biasa
  • Mengelakkan baby jaundice selepas dilahirkan.
4) Pelajar (Lelaki / Perempuan)
  • memberikan fokus untuk belajar
  • kurangkan mengantuk
  • tidak mudah lapar
  • membantu penghadaman
  • beri tenaga extra
5) Ibu Berpantang
  • Membantu elakkan sakit semasa sembelit di dalam pantang
  • Memberi Antibodi
  • Banyakkan susu badan
  • Beri tenaga extra
6) Dewasa (Lelaki / Perempuan)
  • memberikan tenaga extra
  • mengurangkan gastrik, angin dan ketidakhadaman perut.
  • mencantukan kulit 
  • mengurangkan masalah insomnia
7) Warga Emas (Lelaki / Perempuan)
  • memberi kesihatan tulang
  • menambah selera makan
  • tidak mudah lapar
  • membantu penghadaman
  • memberi tenaga extra

Testimoni Pengguna Susu Kambing Nufael.





Untuk maklumat lanjut boleh layari:

Facebook page : Nufael Susu Kambing HQ
Official website : www.nufaelsusukambing.com
Instagram founder : Anyspaloma
Instagram Nufael HQ : NufaelsusukambingHQ
Talian hotline /pertanyaan : 0168404932
Alamat HQ : No 9 , Jalan Keluli , AK7/AK , Seksyen 7 , 40000 Shah Alam , Selangor D.E

Sekiranya korang teringin menambah pendapatan iaitu ingin menjadi pengedar Susu Kambing Nufael, korang boleh KLIK SINI

Previous
Next Post »

3 Komen

Write Komen
Kin Naz
AUTHOR
Sabtu, Oktober 06, 2018 1:30:00 PG delete

Kinah pun dah cuba susu nifael ni. Sedap.. Kena dengan tekak

Reply
avatar
aima hassan
AUTHOR
Isnin, Oktober 08, 2018 6:33:00 PTG delete

Bermanfaat untuk seisi keluarga, untungnya!

Reply
avatar
Mawar Assufi
AUTHOR
Isnin, Oktober 08, 2018 8:35:00 PTG delete

Tak salah lah kalau anak2 nak susu Nufael ni sebab susu kambing ni susu kedua terbaik lepas susu ibu kan :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon