Cover Handphone Baru

Lama dah teringin nak tukar cover handphone.. tapi tak ada yang di kenan... Kalau ada pun, biasanya bajet yang jadi masalah.. haha

Hari ni, handphone Nova 2i yang dah berkhidmat hampir 2 tahun, aku tukar cover dia.. nak tukar handphone baru.. rasanya kena mimpi dulu, mimpi duit dalam bank tiba-tiba banyak.. hahaha...


Comel tak... Mula-mula, kita pakai yang cover Kucing dulu, meow.. meow.. Nanti, kita tukar yang kucing atas bantal tu... 

Ingatkan nak beli satu je.. Tapi kedai tu tengah promosi beli 2, percuma 1.. Jadi aku kirim kat kakak aku pergi beli, aku tengah kerja masa ni.. Ingatkan dapat kongsi, boleh jimat duit.. Hahaha.. Rupanya kakak aku dah beli awal.. tak dapat lah nak kongsi berjimat...

Nak jadi kisahnya, aku beli 2 percuma 1.. percuma satu tu, bapak aku yang nak.. hahaha.. Ok kan aje.. Tak nak berkira dengan bapak.. 

Jadi nak tahu berapa harga cover comey ni.. 

Harga untuk dua cover ni RM 8.. Jimatkan.. Bagi aku, ya jimat.. 😊

Apa tunggu lagi... 
Jom tukar cover baru..😂😍

Latest
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon