Kisah Petang Jumaat

Ni kisah petang tadi...
Abg aku ambil aku pulang dari keja...
Pastu dia cakap nak hantar keja dia dulu...
Aku pun cakap oklah...
So... bila sampai tempat keja abg aku tu....
Aku tunggulah kat luar opis dia...
Bila dia dah hantar keja dia...
Kita org pun balik laa...
Waktu aku naik motosikal tu...
Aku terdengar bunyi...
Kepala aku pun pusinglah ke kiri..
Aku nampah lah sorang gadis tu panggil kawan dia...
Bila kawan dia muncul...
Jari dia tunjuk kat aku dan abg aku...
Lepas tu dia cakap dgn kawan dia sambil senyum2..
Aku pun hairan...
Korang nak tahu apa ada dlm kepala otak aku waktu tu...
Aku pk mesti diaorang pk aku ni GF abang aku...
Diaorg x tahu kita org adik beradik...
Rasa nak gelak kat situ jgak...
Hahahahaha.... Jatuh saham abg aku...


Gambar hiasan di cilok dr Abg Google...

Ni pun kisah dalam perjalanan balik ke rumah...
Belakang opis tempat abg aku hantar keja tu perumahan...
Kat perumahan tu pulak... byk pemilik yang pelihara anjing...
So... adalah seekor anjing yang terlepas dr kawasan rumah...
Kira anjing ni kat luar pagar laa...
Motosikal abg aku lalu tepi anjing tu...
Tiba2 jer... anjing tu menyalak dan kejar motosikal abg aku...
Aku tengok sasaran anjing tu adalah betis aku...
Bila aku perasan anjing tu semakin dekat dgn kaki aku...
Aku dah tepuk paha abg aku... 
Dan ayat yang keluar dr mulut aku waktu tu "Abg....Abg"
Tu jer... nak menjerit suara aku dah x terkeluar...
Nasib baik abg aku pecut sikit motosikal dia...
Dan kebetulan kereta di belakang motosikal abg aku tu bunyikan hon...
Mungkin dia perasan anjing tu nak gigit kaki aku kot...
Rasanya dlm otak anjing tu dah terbayang2...
Tulang yg nak di gigit bila tengok kaki aku...
Aku pun x dpt nak membayangkan macam mana rupa kaki aku kena gigit...
Nasib baik selamat kaki ku ini... hehehehe
Previous
Next Post »

4 Komen

Write Komen
masz86
AUTHOR
Jumaat, November 25, 2011 9:16:00 PTG delete

@ciK LyndaWawa hehehehe hemsem x lah p boleh tahan... ;P

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Jumaat, November 25, 2011 9:35:00 PTG delete

slalu mhadapi situasi yg sm...=_="
asal naek moto ngan abg je sume org dh pndg2...adeh!

Reply
avatar
masz86
AUTHOR
Jumaat, November 25, 2011 10:50:00 PTG delete

@UniMeOw hehehehe... sy buat dekkk jer bila org pandang...
Tp rugi lah pulak... bila ada lelaki2 kat luar sana pandang ktk naik moto ngan abg... mesti mrk ni dok pk tu bf kt.. hahahaha gatai...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon