Tutorial : Favicon

Apa Favicon???

Ni cara mudah nak masukkan favicon ni ke dalam blog....
Korang ikut jer turutan nombor di bawah...



SIAP....
____________________________________________

Cara nak buat ICON FAVICON sendiri :


Korang boleh reka sendiri icon di kotak yg ada tanda soal tu dan tengoklah hasilnya kat arrow tu...

Dan bila korang dah berpuas hati dengan icon yg korang reka... korang boleh DOWNLOAD

Masukkan Icon yang dah siap tadi mengikut langkah 1 hingga 5 mengikut step di atas....

Dan inilah hasilnya....

PERHATIAN : Kemunculan Favicon ni mungkin mengambil masa... 
So jangan bimbang bila sudah SAVE tp bila View Blog X da...

(auto-post)
Previous
Next Post »

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon