Happy Birthday Dika


Today birthday kazen aku...
Ahmad Andika.... yg ke 20...
Sekarang ni tengah tunggu result STPM keluar...


Tengok gambar kat atas... hehehe
Kalau aku kata dia meminati lagu dangdut... caye tak...
Tapi bukan lagu danggut.. gelek2.. macam gerudi Inul...
Tu dia tak minat... Dia ni peminat lagu Rhoma Irama dan Meggy Z...
Lebih2 lagi Rhoma Irama.. memang dia minat giler...
Lagi pun kebanyakkan lagu Rhoma Irama berunsurkan nasihat...

To my kazen Andika...
Happy Birthday...
Semoga di panjangkan umur di murahkan rezeki...
Sucess dalam pelajar...
Mencapai impian dan cita2...

Jom layan lagu Rhoma Irama... 
Ini salah satu lagu yg selalu kazen aku ni karok... 


***Menghitung hari -19 Feb ni***
Previous
Next Post »

10 Komen

Write Komen
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 10:50:00 PG delete

slmt hari tua utk kazen masz..:D

Reply
avatar
YaYaNsMuM
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 11:23:00 PG delete

Happt bufday, Boboi..hehehehe

Reply
avatar
Prettywrite
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 11:36:00 PG delete

happy bdy to him jugak..mak aii..pakai rantai besi terus ya..hihih

Reply
avatar
Eena Arrina
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 11:48:00 PG delete

laaa..yeke..eena pun minat lagu dangdut cmtu jugak.eheee.papepun kim salam lah yer kat dia :) n hepy besday jugak.

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 12:18:00 PTG delete

Selamat hari lahir untuk beliau

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 12:18:00 PTG delete

sempoi kazen mas, nampak brutal...hehehe

selamat ulangtahun kelahiran juga buat beliau.. :)

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 2:31:00 PTG delete

DLM HATI ADA TAMAN KAZEN KTK..HEHE

APA YG KTK X SABAR 19/2 YA?

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 2:38:00 PTG delete

@Bui Junaidihahaha... nang ada taman kak...

19/2 ya kmk dah tua... huahhh

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 16, 2012 2:38:00 PTG delete

Terima kasih semua... nanti sy sampaikan ucap selamat korang kat kazen sy tu... :P

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon