Kenal Pasti Kulit Apa???


Aku nak share sikit...
Apa yang aku dengar di MHI pagi tadik... sebelum pergi opis...
Topik yg mereka bincangkan ialah...
Berkenaan KULIT KHINZIR...
Dan cara nak mengenal pasti barang2 yang diperbuat daripada kulit KHINZIR...

Kadang2 sifat kita yg suka dan mudah membeli brg...
Asal Sale, cantik di mata... berkenan di hati... terus beli...
Tanpa mengetahui brg tersebut di perbuat daripada apa...
Sungguh cuaikan... aku pun kadang2 macam tu...
Lepas ni kena lebih hati2...
Huhuhu... takut terbeli dan terpakai...

OK... cara nak mengenal pasti brg tersebut diperbuat daripada kulit KHINZIR..
Korang tengok gambar kat bawah... ada bintik 3...
So mulai sekarang kenalah hati2... 
Bukan setakat handbeg atau kasut aje yg di perbuat dr kulit KHINZIR ni...
Banyak sebenarnya... 
Nak lebih tahu...
Korang cubalah GOOGLE sendiri...


Previous
Next Post »

8 Komen

Write Komen
dyabunga
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 8:05:00 PTG delete

aritu nsib baik tak beli kasut tu.. jenis kuli khinzir..tu pun promoter tu gtau.

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 8:24:00 PTG delete

Haha.. Mok hati2 semasa shopping.. Jangan ingat nak shopping jak ooo.. haha... Biasanya nektok ada engkah tag kat produk ya dari kulit ney...

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 9:16:00 PTG delete

Titik 3 tu nak tengok kat bahagian mana? biasanya kat bawah ke??

Reply
avatar
keeya mustafa
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 9:23:00 PTG delete

byk kasut murah yg guna kulit babi ni..semuanya buatan china...so hati2 dgn brg murah..

Reply
avatar
Rabu, Februari 08, 2012 10:04:00 PTG delete

eeee...klu terbeli mmg geli!huhu...kna hati2 dah...thanks masz...br tahu...

Reply
avatar
Arra Ahmad
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 10:50:00 PTG delete

kena lebih teliti lepas ni.:)

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Rabu, Februari 08, 2012 11:05:00 PTG delete

erm..lepas ni kena lebih teliti...bahaya betul ni..

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Khamis, Februari 09, 2012 1:38:00 PG delete

wah..kmk baruk tauk..mok cek la semua2 barang tok..hihihi..bahaya eh

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon