Kucing Yang Nakal...

Memang pendengki betul...
Tak boleh tengok org senang sikit...
Memang suka kacau daun...







 Hahahahaha...
Memang nakal...
Previous
Next Post »

11 Komen

Write Komen
Mak Usu
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:04:00 PTG delete

haha..nk dating pun xpat..alu ada org ngaco..hihi

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:11:00 PTG delete

@Mak Usuhahaha... badan pencegah maksiat ya...

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:15:00 PTG delete

kacau daun betul la sekor tu.aiyaa

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:20:00 PTG delete

@aReLaNHehehe... tak elok berkasih sayang di tempat terbuka...

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:35:00 PTG delete

ahaks....bgs pusak kaler kuning ya....mestinya jeles

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 5:41:00 PTG delete

@Yumidahahaha... nya jeles.. kekasih pujaan kenak rampas...

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 8:57:00 PTG delete

memang kacau daun betul.. gnggu kucing tu nak date..haha

Reply
avatar
Eryati
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 8:59:00 PTG delete

apa la kucing kuning tu kacau aje..eheheheh...jeles ler tu...kaler tak sama...dan bukan pilihan

Reply
avatar
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 10:42:00 PTG delete

hahahaha....jeleslah tu..dia xde awek...lagak ala-ala kaki buli tu..hahaha

Reply
avatar
Hanif
AUTHOR
Isnin, Februari 06, 2012 11:06:00 PTG delete

heheheh...kucing pun tahu dengki gak yekkk..nice!!!
Bagus ler gambar ni...hahahhaha

Reply
avatar
Selasa, Februari 07, 2012 1:32:00 PG delete

hehe..memg jeles :)

comell gmbr pic2 nie :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon