Tag Dari Nanabyte

Thankz to Nanabyte... sbb tag aku....
Sila KLIK SINI untuk tahun 11 perkara tentang aku.....

11 Soalan dr Nanabyte :

Mimpi paling Indah?

Ini betul2 yer.. bukan main2...
bila bangun aku selalu lupa apa yg aku mimpi
Kalau ingat pun sikit jer...


Mimpi paling ngeri?

Mimpi antu...


Ade berapa ringgit dalam wallet/purse anda?
 duit dlm purse asyik terbang jer...
tak tahu berapa yg tinggal... hehehe


Apa jenama henfon anda?

i-mobile 318


Jenama lappy anda pulak?

Acer


  Dah berapa lama berblog?
8 bulan 3 minggu 5 hari...


Cita-cita masa kecik2?

Polis tp tak tercapai...


 Relationship status anda sekarang? ekekeke XP

Anak mak bapak....


Kalau anda dapat melancong, ke manakah destinasi anda?
Byk tempat sebenarnya... yg pastinya tempat yg cantik dan ada brg yg murah2...
(dlm hati kata nak ke Korea)

Samsung Gelaxy Tab atau i-Pad, mana satu lagi besh bagi anda?
Tak tahu... tak mampu nak memiliki... walaupun teringin... huhuhu


Bagi anda, kereta apa sesuai untuk golongan belia cam kita nie ha? (Bajet muda lettew)
Walupun umur meningkat... hati tetap muda...
Teringin nak ada Mini Cooper (bajet byk duit)
Tp yg mampu rasanye Viva atau Myvi...
(sokong produk tempatan)


***T.A.M.A.T***
Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
:: Cik Nur ::
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 12:08:00 PTG delete

eh..samelah,laptop kita sama.. dan cik nur pun teringin nk ke korea..hehehe

Reply
avatar
Khamis, Februari 02, 2012 12:43:00 PTG delete

hikhikhik..selalu tak ingat mimpi apa ye bila bangun?

kiut aje kesemua jawapan tu..

Reply
avatar
N'yue
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 12:51:00 PTG delete

duit terbang..ahahaahh nyue suka...nyue giler shopping so mmg duit2 asyik terbang jer...huhu

Reply
avatar
Lady Milo
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 1:05:00 PTG delete

bab mimpi indah tu sama la...
masa mimpi rasa macam kat syurga, bila buka mata langsung tak ingat hape.. sikit-sikit je..

bila mimpi buruk boleh plak recall memori.. haha!

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 1:39:00 PTG delete

jom gi korea!!!heheh...kalau ade duit sume jadi kan.mampu ngidam jela nk travel oversea,pakai keta besar pe sme tu

Reply
avatar
Hanif
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 2:35:00 PTG delete

Ini mesti konpem...100%,, peminat K-Pop atau movie Korea....hahahahha

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 2:44:00 PTG delete

@Hanif hehehe tak 100%... 50% jer... sekarang dah jarang2 tengok k-pop ;P

Reply
avatar
Masz Sidek
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 2:48:00 PTG delete

@Rahmah Ram Ramhehehe... memang tak berapa nak ingat... kalau ingat pun sikit2 jer... ;D

Reply
avatar
Mak Usu
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 3:16:00 PTG delete

wahhh...nk jadi polis..hihi.. jom kmk ngajak ktk g korea...hihi

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 6:22:00 PTG delete

LAK KITA G KOREA SAMA2 MOK X..?

Reply
avatar
Khamis, Februari 02, 2012 8:37:00 PTG delete

HOLA,
nice blog, Already follow u hee :)

Reply
avatar
fRaMe+LenSeS
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 9:13:00 PTG delete

jadi ape pn takpe. y penting Lillahitaala. :) kan? :)

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 9:51:00 PTG delete

hihihi anak manja ni ek .. anak mak ayah =)

Reply
avatar
eva
AUTHOR
Khamis, Februari 02, 2012 10:30:00 PTG delete

ehheheh..sama juak eyh mok g koreaa.. bila ndak kah.. sampey x ke sia huhhu

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Februari 03, 2012 12:15:00 PG delete

To Korea one day.. InsyaAllah..

Reply
avatar
profmie
AUTHOR
Jumaat, Februari 03, 2012 9:07:00 PG delete

wah..nak g korea jg..same like me..hihi..anyway,done follow you..so,follow me back ok..blog yg menarik..hrp da info yg best or baik bleh ar share ngn sy..terima kasih..
hehe..http://theprofmie.blogspot.com/

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon