Doodle Dari Nabil


Cantik kan....
Soo.. cute...
Doodle ni dari Nabil... 
Aku dapat doodle ni pun sbb join segmen dia
Sekarang ni aku memang minat dengan colour MERAH...
Dulu2 minat calour purple... 
Sejak terjebak dgn dunia blog...
Bertambah warna fav. ni...
WARNA MERAH...

Thankz Nabil sbb sudi tukarkan umur tu kepada tahun... ;)

p/s : ni entry auto-publish.... balik rumah kejap pastu tu selesaikan urusan...
(Hari ni keja half day)
Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
are_lin@yu
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 2:08:00 PTG delete

comey2..hehe..nak jugak..

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 2:51:00 PTG delete

alololo..tomeinya..!
merah tu cantik kan..

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 3:13:00 PTG delete

eee .. chumilnyer :) sopan jer ^^

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 3:51:00 PTG delete

nyue pon join...& dapat..comel...nyue minat dgn pink...xleh nk bohong da...siap buat header baru..hik3...

Reply
avatar
Rabu, Mac 28, 2012 3:57:00 PTG delete

memang comel pun..hebat doodler tu ^__^ good artwork!

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 4:46:00 PTG delete

cantek doodle merah tu. memang sesuai dgn masz
hehe

Reply
avatar
Miss Nadya
AUTHOR
Rabu, Mac 28, 2012 5:45:00 PTG delete

ala...jeles...nak jugak..:D

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon