Menghitung Tasbih Menggunakan Jari

Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
AriF FaZDiLaH
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 9:56:00 PG delete

Subhanallah...Alhamdulillah...Allahuakbar...

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 10:59:00 PG delete

mekasih atas perkongsian ni . =)

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 11:00:00 PG delete

Salam jumaat Masz ..

Alhamdulillah.. :)

Reply
avatar
Bui Junaidi
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 11:11:00 PG delete

MUN X BIASA TOK MAOK BERJARUT2 JUAK JARIK NAK OWH

Reply
avatar
cIk JanNah
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 12:07:00 PTG delete

thanks for sharing masz. jannah pon biasa gunakan jari dari tasbih :)

Reply
avatar
hudahassan ^^
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 1:38:00 PTG delete

so , lepas nih takde alasan lah tok berzikir dimana shj huda berada :)

thnx , dlu pernah tauu , tapi tak berapa clear sgt . skunk dh phm :)

Reply
avatar
Jumaat, Mac 09, 2012 2:26:00 PTG delete

info yang bermanfaat , sama2 kita amalkan (^___^)

Reply
avatar
Gen2Merah
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 2:40:00 PTG delete

rupanya jari dan tangan kita menyimpan rahsia Allah yang kita tak sangka2.. Jom bertasbih

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 5:41:00 PTG delete

setianp anggota bdn kita ada fungsinya hoooo

Reply
avatar
Kancil 8349
AUTHOR
Jumaat, Mac 09, 2012 6:47:00 PTG delete

kancil gunakan selalu....sebab dah biasa

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Sabtu, Mac 10, 2012 2:18:00 PG delete

Kmk salu pakei jari jak.. Senang gik mun kmk la...

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon