Sa Cak Sa!!!


Sa cak sa! atau Ko rasa kacak!
Faham tak...
 Kau Rasa Cantik/Hemsem !

Nak jawap ape...
Nang ku sa cak....
Jawapan yg akan buat org menyampah... 
Sbb aku puji diri sendiri...
Aku kata "Aku memang cantik"
Sila muntah hijau yer dgn keyataan aku tu... 


Dua gambar yang di ambil oleh adik aku...
Yang kat atas tu kononnye aku sedang baca buku..
Padahal... masa ambil gamba ni... tu hanyalah lakonan...
Yang kat bawah ni pulak...
Kononnya aku punya mata yg menggoda...
Hahahaha... menyampah tak dgn ayat aku tu...
Hakikatnya tak de yg tergoda dgn mata ku tu... ;p


p/s : aku ambil gamba ni dlm kereta... lepas ambil gamba aku dgn adik aku keluar dari kereta...
masa tu... aku perasan ada tiga sekawan ni (perempuan) tersenyum2 kat aku...
mungkin sbb mereka tertengok gelagat aku ngan adik aku masa ambil gambar kot...
aku balas jer senyum diorang sambil buat muka tak tahu pe2... ;p
dalam hati... malu pula rasanye... 

Previous
Next Post »

14 Komen

Write Komen
Ahad, Mei 13, 2012 1:30:00 PTG delete

perghh.. memang cun la.. haha.. bangga x kena puji :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 1:30:00 PTG delete

oo..kira kereta tak berjalan eh...? hihihih...

kreatif mas.. :)

cantik tenungan tu.. tenungan manja.. :)

Reply
avatar
Tinta Lana
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 2:00:00 PTG delete

Salam masz..

cewahh, menggoda giler renungan masz tu,bhahahaha.

Ni mesti takde koje ni,hahaha. Tangkap jela gambo ye dak?wehehehe

Reply
avatar
Ahad, Mei 13, 2012 2:05:00 PTG delete

semua insan cantik di mata Allah... InshaAllah...

Reply
avatar
deno
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 2:13:00 PTG delete

cantikkkkk... semua manusia allah cipta cantikkan..:)

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 3:32:00 PTG delete

memang cun....aku punnak puji sekali..hehehhehehe.
Renungan bak kan halilintar menikam kalbu..huk..hukk...

Reply
avatar
Ahad, Mei 13, 2012 3:49:00 PTG delete

perasan tk pe kalau betul,, itu la yang muja pegang selama ni,, kalau kita tk puji diri sendiri sape lagi kan,, hehe,,, happy blogging :D

Reply
avatar
eVa
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 7:23:00 PTG delete

hahah xpa muji dikpun.. k dpt konfident dikpun bh nak ow hehe

Reply
avatar
babycomel
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 8:56:00 PTG delete

kalau orang tak puji pun, kita mesti nak mintak yg elok2 je kan.. jd, jgn malu utk puji diri sendiri.. percakapan tu kan satu doa..

Reply
avatar
eLLa n aLia
AUTHOR
Ahad, Mei 13, 2012 9:22:00 PTG delete

takut tengok.. tajamnya renungan..

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 12:36:00 PG delete

Menjeling2 ku terjeling.. haha.. Asal niat sik nyusah orang lain apa jak salahnya..

Reply
avatar
Isnin, Mei 14, 2012 1:42:00 PG delete

Hihi...dila pun suka ambik gmbr atas kete...nasib xprnh tgk cermin kereta yg ada org kt dlm..lg malu...hihi

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Isnin, Mei 14, 2012 8:08:00 PG delete

owh itu ke maksud nya..huhu~~

Reply
avatar
Isnin, Mei 14, 2012 9:09:00 PG delete

hihi,mmg comel n mata yg cntik pon =)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon