Hujan Lebat....


YA ALLAH....
Terkejut aku dengar bunyi guruh di langit...
Bila tengok kat luar opis...
Hujan lebat serta angin...
Kilat sabung menyabung...

Berdebar2 jer ati aku....
Dah lah aku dok sorang2 dlm opis ni...
Tak de teman....

Doa aku... semoga cuaca ni cepat reda...
Elektrik pula... janganlah putus....
Aku tak nak dok bergelap dlm opis ni...
Huhuhuu


p/s : cepat2lah 4.30 ptg...
aku tak saba nak balik.....

Update : 4.10 ptg
Alhamdulillah... hujan dah pun reda...

Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Deq's Qienz
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 3:50:00 PTG delete

area sy masih cerah la..nt petang mesti ujan..sikalang musim ujan kot nohh..subuh tadi pon ujan + angin kuat area sy..takutt sgt kalo angin kuat..huhuu

Reply
avatar
Deru Ombak
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 4:07:00 PTG delete

Salam Masz ..
Kat area anty dah beberapa hari tak hujan. Menanti Dan menanti an endless rain..

I love cat.

Reply
avatar
izan mama mia
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 4:15:00 PTG delete

alhamdulillah hujan...sini panas...rasa nak dmm dah...

Reply
avatar
dyabunga
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 4:31:00 PTG delete

masz sorang je ke kat opis? pekerja lain mana? lagi bpe minit je lepas tu dah boleh balik..:D

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 4:39:00 PTG delete

aik, nape masz sorang je kat ofis?

Reply
avatar
ERYZA
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 4:53:00 PTG delete

horeyyy... Leh balik :)

Reply
avatar
Jumaat, Jun 08, 2012 5:04:00 PTG delete

sini tak hujan-hujan pun masz....panas berdentum..memalam rasa mcm nak tido atas ais batu aje...hehehe

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Jumaat, Jun 08, 2012 5:07:00 PTG delete

balik nnti hati2 ye mas. :)

Reply
avatar
Jumaat, Jun 08, 2012 7:01:00 PTG delete

alhamdulillah.. tp nape xmembuta je dalam ofice yg sejok tu.. hehehe

Reply
avatar
Jumaat, Jun 08, 2012 7:01:00 PTG delete

alhamdulillah.. tp nape xmembuta je dalam ofice yg sejok tu.. hehehe

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Sabtu, Jun 09, 2012 8:43:00 PG delete

sini pun hujan juge. hujan rahmat. ;)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon