Nak Chewing Gum???


A : Nak tak....

B : Nak... (sambil tarik sekeping chewing gum)

B : Maakkkkkk (menjerit)

A : Kihhh... kihhh


Sebab apa B menjerit...

\/

\/

\/

Pernah kena tak???
Aku pernah kena...
Masa sekolah dulu...
Memang terkejut...
Bila tarik chewing gum tu...
Tiba2 jer ada serangga...
Rasa nak terjatuh jantung...
Terkejuz...

***Korang pernah tak terkena game ni....
Atau korang yg nakal... kenakan rakan korang... ;p***
Hehehehe...

Previous
Next Post »

20 Komen

Write Komen
Ahad, Jun 03, 2012 9:41:00 PG delete

tak penah kena la masz, nakal sungguh budak yg kenakan masz tu ye...takpela...kenangan kan...

Reply
avatar
Ahad, Jun 03, 2012 9:55:00 PG delete

penah kena tapi bkn mkn..kena lekat di kaki...gagooo carik minyak masak..hihi

Reply
avatar
Ayuni
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 10:13:00 PG delete

pernah kne yg ular plastik tu tp sye terkejut n trus baling ular tu kat org yg baling kat sye....

Reply
avatar
Deq's Qienz
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 10:15:00 PG delete

adoyoii..notty sguh dak tuh ekk..hehee..sy xprnh kena la mintaq simpang la..hehee

Reply
avatar
Ahad, Jun 03, 2012 10:23:00 PG delete

eza tak takut serangga, eza just takut ular. hihikk :)

Reply
avatar
UniMeOw
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 10:35:00 PG delete

penah kena,lipan...grrrr

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 11:01:00 PG delete

time kecik2 selalu main..

Reply
avatar
izzah chot
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 11:21:00 PG delete

err.. bencik ngan mainan ya -.-' selalu kenak time primary >.<

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 1:50:00 PTG delete

xpenah kena lagikkkk hehehe dan tamo kena cmtu...

salam kenal dr wani yer follower ke 1025 :)

Reply
avatar
Ahad, Jun 03, 2012 2:04:00 PTG delete

tak kena lagi.. kalau kena siap org tue kiki

Reply
avatar
Ahad, Jun 03, 2012 3:42:00 PTG delete

penah kena.. hehe, masa first time mmg terkejut.. hehe :)

Reply
avatar
Yumida
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 3:47:00 PTG delete

penah. nang terkezut..abis sidak ya kenak sumpah leh kmk. dolok mahal rega benda tok. kinek tok dh murah.

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 5:29:00 PTG delete

Penah kena tp lps tu siap arh kena patah2 le ciwingum palsu tu. Lipas lalu dpn mata pun jd arwah, inikn pula yg tu.

Reply
avatar
AmirFX
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 6:29:00 PTG delete

Sik pernah kenak prank yang cemtok.. :D

Reply
avatar
LYAfrina
AUTHOR
Ahad, Jun 03, 2012 9:00:00 PTG delete

hehhe..pernah kna zman skoloh dulu

Reply
avatar
auni shahira
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 10:27:00 PG delete

pernah2..masa sekolah rendah....haha

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 12:30:00 PTG delete

dulu benda ni mmg popular..hehe~ :p

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Isnin, Jun 04, 2012 10:03:00 PTG delete

haha. tak pernah pulak kene. tapi tahu la ade mainan cmni. ;)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon