Majlis Perkahwinan Ummi & Art # Khatamal Al-Quran

Sebelum majlis persandingan...
Majlis Khatamal Al-Quran di adakan dulu...
Pukul 8.30 pagi semua mereka dah bersedia...

Yang khatam ni 7 org... 6 org sepupu, yg sorang lagi anak sepupu (kiranya anak saudara laa)
Dari kiri : Zaimi, Alin (anak saudara), Zaki, Amin, Fina, Affy & Linda
Zaimi & Zaki tu adik beradik... adik kpd pengantin perempuan
Amin, Fina & Affy pun adik beradik
Dan Linda tu adik aku... :)




Selesai majlis Khatamal Al-Quran...
Majlis di teruskan dengan zikir...


Selepas Zikir selesai... barulah pengantin perempuan turun ke pelamin...
Menunggu kedatangan pengantin lelaki...
Tu Next Entry... :D


Entry Berkaitan :
Majlis Perkahwinan Ummi & Art # Akad Nikah
Majlis Perkahwinan Ummi & Art # Majlis Berlulut & Berita Duka
Majlis Perkahwinan Ummi & Art # Birthday Girl
Previous
Next Post »

12 Komen

Write Komen
Isnin, Julai 09, 2012 10:45:00 PG delete

alhamdulillah...meriahnya..seronok ramai-ramai dapat khatam al-quran takdelah takut sangat..Selamat Pengantin Baru pada pengantin... :-)

Reply
avatar
Isnin, Julai 09, 2012 1:47:00 PTG delete

wah mmeng meriah sungguh yek!

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 2:04:00 PTG delete

meriah betul..!
seronok khatam alquran ramai2..

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 2:46:00 PTG delete

Meriahnya majlis khatam quran..teringat ms kecik dulu,qhatam quran kt majlis prkahwinan sepupu..

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 4:10:00 PTG delete

Rinduknya nanga ndak adik2 dah pandei baca Al-quran ngan dah khatam sekali.

Reply
avatar
Isnin, Julai 09, 2012 4:57:00 PTG delete

seronokkan ada kenduri mcm nie..rasa meriah sangat

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 6:44:00 PTG delete

seronoknya khatam al-quran ramai2. :)

Reply
avatar
9n0L4
AUTHOR
Isnin, Julai 09, 2012 9:58:00 PTG delete

nmpk meriah je bile ade khtam quran tu. ;)

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Selasa, Julai 10, 2012 10:51:00 PG delete

bestnyer tgk ramai2 khatam Al-Quran :)

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
Rabu, Julai 11, 2012 1:18:00 PG delete

Meriahnya M tgk majlis camni.. Tak pernah pun rasa majlis khatam Quran camtu... Dulu pun M khatam ramai2 kat sekolah saja..

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon