Salam 11 Ramadhan & BE


Alhamdulillah... sempena bulan mulia ni... BE masuk...
U Mobile Project Galactica & Celcom Samsung Galaxy S3

p/s : hari ni tak tahu nak tulis apa...
mood nak buat entry pun ke lauuttt...

Gambar Yang tak de kena mengena.... TETEH...
Mata Yang Bulat...
Dan Lubang Hidung jer yang nampak... ;p
Previous
Next Post »

22 Komen

Write Komen
ayut
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 1:36:00 PTG delete

wah...best ye.lg sorg blogger dpt BE..jeles jgk tgk.hihihi.tahniah dpt BE!
nama kucing tu TETEH sbb dy putih ea?hihiihi..

Reply
avatar
Cik Aini
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 1:48:00 PTG delete

sama gak..
satu je bleh cakap =)

comel!!

Reply
avatar
Selasa, Julai 31, 2012 1:52:00 PTG delete

tahniah! arini semua org wat entry pasal BE nuffnang...beshnyelah...

Reply
avatar
Selasa, Julai 31, 2012 2:03:00 PTG delete

ok,, gambar yang tiada kena mengena tu lawak,, hehe

Reply
avatar
Selasa, Julai 31, 2012 3:36:00 PTG delete

Best2.. Income blogging naikk.. Tahniah ktk :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 4:35:00 PTG delete

murah rezeki. amboi teteh, enterframe ye. :)

Reply
avatar
Selasa, Julai 31, 2012 5:10:00 PTG delete

pusak tek jntan ka tina?? hihi..mgoda la tuh..

Reply
avatar
anismelon
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 5:44:00 PTG delete

anis lame xg lawat cik nuff toh..ngeeee

Reply
avatar
Hanif Idrus
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 6:27:00 PTG delete

Sama ler aku..
Bulan puasa ini menulis pun rasa macam dah tak kelakau lagi..hehehe

Reply
avatar
LYAfrina
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 6:28:00 PTG delete

wah..tahniah

eyhh..teteh nak cium ye...

Reply
avatar
Selasa, Julai 31, 2012 9:46:00 PTG delete

ramai pulak yg dapat BE knp? mee tak dapat pon . hum belum rezeki lagi . jeles . HAHA . tahniah awk :)

Reply
avatar
Cik Nur
AUTHOR
Selasa, Julai 31, 2012 11:41:00 PTG delete

miaw..comel.!
untunglah dapat BE... seronoknyaa..!

Reply
avatar
Boni Kacak
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 12:05:00 PG delete

wah.. pasni boleh lah belanja berbuka puasa ni..hahaha

Reply
avatar
Rabu, Ogos 01, 2012 2:26:00 PG delete

hihi..muka kciing yg plik tgk tuan dia ambik gmbr...:p...wah! be msuk blh blnja:p

Reply
avatar
Nazayiena
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 9:38:00 PG delete

Syukur alhamdulillah.Rezeki di bulan ramadan yg mulia tuk.

Reply
avatar
Wanieys
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 10:09:00 PG delete

alhamdulillah rezeki tu...murah rezeki mas

Reply
avatar
shedameor
AUTHOR
Rabu, Ogos 01, 2012 1:39:00 PTG delete

mata kucing tu cantikk. hehe

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon