Taktik Syaitan membuka Hijap Wanita

Aku tertarik dgn lukisan2 ni...
Jadi aku nak share dgn korang...
Untuk panduan kita bersama2...

















Sumber : Lukisan Dakwah Islam

Salam semua... ni merupakan entry auto-post...
Hari ni aku ada kursus CIDB di Jalan Sultan Tengah...
Jadi aku nak minta maaf kat korang sbb tak dpt BW ke blog korang...
Insya-Allah... nanti aku kunjung balas ke blog korang... :)
Previous
Next Post »

18 Komen

Write Komen
dyabunga
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 9:00:00 PG delete

dya pun suka entry ni..mesej sampai

Reply
avatar
BERT
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 9:40:00 PG delete

meskipun katun tapi boleh paham sepenuhnya... terbaeklah masz.. semoga aurat kita terpelihara hendaknya aminnnn :))

Reply
avatar
Khamis, Julai 05, 2012 9:41:00 PG delete

msj smpai..amin moga Allah sntiasa mrhmti n melindungi..:)

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 10:11:00 PG delete

suka entry Masz ni ;) ingatan utk kita kaum hawa ..

Reply
avatar
Khamis, Julai 05, 2012 10:19:00 PG delete

as salam Masz...bestnya suka sangat-sangat entry ni...doddle cumel dan menarik sesuai nak baca oleh semua orang dan berinformasi sangat..tq for sharing dik!

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 11:16:00 PG delete

nyue suka entry nie.....nice..

Reply
avatar
Prettywrite
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 12:38:00 PTG delete

sikit2 lama2 semua terdedah habis kan..ya Allah tetapkanlah iman kami untuk terus menjaga aurat ini..amen!

Reply
avatar
New Hope
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 1:06:00 PTG delete

salam,

bulan puase pun ade yg pakai seksi sdgkn syaitan dah d rantai, ini bermakna bukan syaitan yg punya kerja tpi manusia itu sendiri

KLIK MATRIKULASI DAN PELAJAR PANDAI

Reply
avatar
rAIHan
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 1:56:00 PTG delete

suka entry nie. thumbs up. ^^

Reply
avatar
teratak hati
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 2:44:00 PTG delete

Bagus la penyampaian dengan lukisan kartun ni..senang nk bgi orh pham..jdi sama2 kite melawan hasutan syaitan ye...

Reply
avatar
Khamis, Julai 05, 2012 4:21:00 PTG delete

sukanya entrynie ngan lukisan nie lebih rasa syok membacanya.penyampaian sampai pd maksud

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 5:42:00 PTG delete

bagusnya. cara penyampaian mesej yg berkesan. tq share mas. ;)

Reply
avatar
Khamis, Julai 05, 2012 10:18:00 PTG delete

nice...mmbawa nsihat n mksud mndlm...btul,mkin lma mkin rmai yg pkai tdung xttup dada...

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Khamis, Julai 05, 2012 11:49:00 PTG delete

nice.comey je kartun dia tapi penuh ilmu.moga dijauhkan dari bisikan syaitan.jagalah aurat & kehormatan kita.

Reply
avatar
syinfayakof
AUTHOR
Isnin, Disember 17, 2012 3:26:00 PTG delete

Terbaik.. Kat saya punya blog pun ada gambar2 yang macam ni,, jom tengok http://syinfayakof.wordpress.com/about/ Jazakallahu Khairan :)

Reply
avatar

[PENAFIAN] : www.mreena.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.
ConversionConversion EmoticonEmoticon